HAYAT DEVAM EDİYOR DESE DE HAYAT DEVAM ETMİYORDU
Bir top patladı içinde noldu derken kalbi onu gördü, sonra devam etti bir şey olmamış gibi, dalıyordu sürekli,
duyduğu her müzik onu duygusallaştırıyordu, alıngan olmuştu, bu değişimin nedenini fark etmesi uzun sürmedi.
Kalbindeki ateş fitillenmişti bir kere; sanki biri ona, işte bu diyordu.
Hani derler ya insanda her organ çifttir diye; el, kol, kulak, göz, gibi kalpte çifttir biri kendi vücudunda diğerini ise
insan sürekli arar. Gözü kapansa da uyuyamıyordu, fazla düşünmekten sadece başı değil göğsü de ağrıyordu.
Böyle olmayacaktı gidip konuşması gerekecekti. Peki, ne diyecekti? Nasıl ifade edecekti?
Gözlerin çok güzel dese gözlerinin rengini hatırlamıyordu, çok hoşlandım dese bu ifadenin de zayıf kalacağını düşünüyordu. Kendisindeki fiziksel ve duygusal değişimleri açıklasa ne kadar inandırıcı olurdu.
Öyle bir dönemde yaşıyordu ki artık Aşk sekse yatırım olarak görünüyordu, ilişkiler yüzeysel ve samimiyetten uzaktı.
Artık dayanamazdı telefonu eline aldı, mesaj yaz bölümüne girdi.“Ne düşünürsün bilemem ama ben düşünmeden bir durak önce seni gönlümün durağında gördüm, tarif edemiyorum ama sanırım ben seviyorum” deyip ve hızlıca mesajı gönderdi. Hiç düşünmedi çünkü düşünseydi belki de vazgeçecekti. Artık cevap bekleme süresi başlamıştı; telefon elde, çalan kapı zilinde bile telefona bakıyordu zihninde çıkardığı sesi bile gerçek sanıp telefona bakıyordu. Cevap gelmemişti, bir anda kendisini musalladan kalkıp omuzlarda taşındığını gördü. Kendi kendine hayat devam ediyor dese de hayat devam etmiyordu, derken “bir yeni mesaj” iletisi aldı. Hayatının belki de en hızlı hamlesi ile mesajı okudu: “şimdide bir şey diyemem ama teşekkür ediyorum”. Teşekküre anlam veremese de beklemek gerek dedi kendi kendine. Kendini ocakta unutulmuş yemek gibi görüyordu her an taşıp ateşi söndürecekti. Yalvarıyordu Allaha, acısı dinsin diye. Sevgi neydi? Kimine göre emek kimine göre bağlılık değil miydi ama sevgi sanki daha çok bencillik gibi duruyordu. Çünkü seven karşılık istiyordu, kıskanmaların temelinde ve sahiplenmelerin içinde bu yok muydu? Ama hangi tanım hangi duygu olursa olsun tek bildiği kalbinin yanıp acıdığı.
DEVAM EDECEK….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.