- 683 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BÜYÜK ÜSTADIM ABDURRAHİM KARAKOÇ'LA HASBİHAL
Seni ilk defa bir şiirinde tanıdım ben.
Gitmişti makama arzuhal için
Bey dedi yutkundu eğdi başını
Bir azar yediki oldu o biçim
Şey dedi yutkundu eğdi başını...
Bu şiiri ilk dinlediğimde benim için çok şey ifade ediyordu adeta kanayan bir yaraya en azından birisi yani bizden birisi parmak basmıştı.O zaman bizi anlayan birisinininde şair olacağını anlamiştım.Nerden bilirdim seninle bir çok zamanda bir çok yerde yolumuzun kesişeceğini.Sonra bir gün senin biyografini okumak istedim seni daha iyi tanımak adına,öyle ya böyle muhteşem bir kalemi ben mutlaka daha iyi tanımam lazımdı.Ama daha önce bir toplantıda senden izin alarak senin HAK YOL İSLAM şiirini okudum dizlerim titreyerek öyle ya yazarının karşısında nasıl okunurdu bu şiir.
Nihayet biografini okudum ben seni en azından üniversite mezunu hayal ediyordum.Sense ben diyordun ilk okuldan sonra okumadım çünkü kimse bana okududa adam oldu demesinler diye...
Ozaman anladımki ben-okumak cahilliği alır ama eşeklik baki kalır sözünün ne kadar haklı olduğunu.işte karşımda muhteşem bir şair-yazar duruyordu ama duvarında boy boy diploması yoktu..
Hayatu*ın bıyunca ne eğildin nede büküldün,yazdığın bir kola yazısı yüzünden koskoca ihlas holdingle bile mahkemeye gittin.ama hiç geri adaım atmadın.kola haramdır öyleyse bu kristal kolada haramdır dedin.onlar pahalaı avukatlarıyla geldiler sense hep yanlız ve adliyenin arka kapısından girdin.öyle ya senin gibi koskoca bir çınarın şöhretle ne alakası olurdu..
dava bitti ama sen kaybettin davayı bizler üstadım nasıl ödeyecez bu kadar milyon tazminı deyince sen hep bize güldün bir evim var onuda isterlerse alsınlar dedin.sonra bir gün ihlas holding fahri başkanı Enver ören seni aradı ve randevu talep etti.sen buna şaşırdın ama ona randevuda verdin.birden oturduğun mahlle şenlendi kocaman arabalarla ve Enver bey elinde bir buket çiçekle kapıda belirdi.Bir kaç hal hatır üdan sonra senden özür diledi ve kazndıkları tazminattan vazgeçtiklerini söyledi.öylece çıkıp gitti yani Enver ören bile senin karşına çark etmişti..
En son seninle bir yeğenim olduğunda adını MUHAMMED koymak istedğimizde ve burdaki nufus müdüryle bu yüzden kapıştığımda telefonda senden akıl almak için görüştük ve bana sen git o ismi yazdır ve yazmaslarsa sana dava açmalarına izin ver öyle yazdır demiştin.şu anda üstadım o çocuk okula başladı ve MUHAMMED ismine layık olmaya çalışıyor.
Yani biz hiçbirşeyden korkmamayı ve hiç bir zaman sinmemeyi senden öğrendim üstadım
Yaşadığın müddetçe biz senden hep razı olduk şimdide senden razıyız.Ve tüm haklarımızı sana helal ettik.Büyük Ustam Artık merak etme şiirlerin hiç öksüz kalmayacak ve biz üşütmeyeceğiz mezarlıkları=((((((((
Mekanın cennet olsun
RUHUNA EL FATİHA