SİZ BU TOPLUMUN NERESİNDENSİNİZ
Ben olamadım dahil ya da onlar beni barındıramadı içinde,herşekilde biz ısınamadık birbirimize,yıldızlarımız barışmadı.
Büyükler hep bizim zamanımızda diye başlarlardı söze,ah yeni nesil diye devam ederlerdi,şimdi şimdi anlamaktayım bunun nasıl bir kötüye gidişi işaret etmekte olduğunu ve ben diyorum artık bizim zamanımızda diye.
Okul önlerinden geçiyorum kimi zaman,görüyorum gençleri,duyuyorum.Hani o geleceğimiz olanlar varya,hani yarınlarımızı emanet edeceklerimiz,karanlık bir perde iniyor gözlerime yürüyorum.
Sistemli birşekilde gizliden gizliye ama görebilene bir okadar da açık seçik bir savaşın içine dahil edildik,dilimiz gitmekte elden,duygularımız duygusuzlaştırılıyor.Yıllar öncesinde tek kanallı dönemde Adana Pozantı karayolu bilmem kaçıncı bölgede kaza 2 ölü 4 yaralı haberini izlerken oturur ağlardık,canımız acırdı,yıl 2006 Filistinde yüzlerce çocuk ölmekte günahsız,acımıyor canımız doğal geliyor bu ya da öyle gösteriliyor,yavaş yavaş daha da kötüsüne alışmaya alıştırılıyoruz.
Ben buna dahil olamadım,üzgünüm.
16 aylık bir bebeğe tecavüz edildi,olay henüz sıcak fakat 3 ay sonra en fazla kimse bunu hatırlamayacak,toplum bunu da çekecek sineye ve sessizliğine kılıkıpırdamaz tavrına dönecek geri,unutacalar,unutturulacak.
Neden? Çünkü bizim Ajdar’ımız var Meriç’imiz,Ahu’muz var,birbirinden önemli mevzuların masaya yatırıldığı sosyal içeriği pek bir zengin sabah programlarımız var.
Unutacağız herşeyi,çünkü Türkiye’nin en iyi dansöz adayı kim bunu seçmeliyiz.
Unutacağız,çünkü kim şık kim daha rüküş bunun belirlenmesi çok önemli.
Unutacağız,çünkü o ayakkabı çok moda bu sıra ve almalıyız onu,düşünmeden şu an bunu okurken bir çocuk mayına bastı Afganistanda ve herhangi bir ayağı bile yok artık.
Ben dahil olamadım bunlara,üzgünüm.
Biz kendimizi unutacağız en sonunda,unutturulacak.
Ben NE MUTLU diyebilmek arzusundayım hala,Türk olduğum için,unutmuyorum ben,unutmayacağımda.
Peki siz bu toplumun neresindensiniz?
İÇİNDEN Mİ ? ? ?
N.O.C-2007
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.