- 749 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SİLAH TÜCCATLARI SİLAHLARINI ÖNCE KENDİ ÜLKELERİNE DENESİNLER.!
“Zengin, zengin derler maldan ederler, Yiğit, yiğit derler candan ederler.”
İnsanoğlu yer yüzünde şu üç şeye muhatap olduğunu düşünmeli ve aklından hiç çıkarmadan yaşamak zorundadır. Bu, fertler için de devletler için de aynıdır ve bir zarurettir.
1- İnsan
2- Hayat
3- Kainat. İnsanları, insanlar düşünmüyorsa
uzaylılar yok ki; gelsin onlarla ilgilensinler? Hayat ise doğumla ölüm arasındaki zamandır. Bunu, yaratan herkese hak olarak verdi. İyi yaşamak her ferdin hakkıdır. Hayatı mutlu yaşatmak ise devletlerin vazifesidir. Kainat, yani Evren’in öncesi ve sonrası hakkında gerçek bilgi sahibi olunmalı ki; hayata yön verilebilsin, insanlarda da yaşama ümidi olabilsin. Aklının emrinde hareketten yoksun insanlar her yerde aynı durumu sergilerler. Fertlerde aynıdır, devletlerde aynıdır. Çünkü: Biz millet olarak, bu güne kadar hep örnek hareketler sergiledik. Yani Biz övüldükçe taşkınlık değil iyi işlere giriştik. Taşkınlıklara tevessül etmedik. Yani hep aklın yolunu tercih ettik. Alışkanlıklar, Hisler, Örf adet gelenekleri ikinci planda sevdik.
- Türkiye Cumhuriyeti süper Devlet oldu. Şimdi, savaşsın! İsrail haddini bilmiyormuş da bildirsin! Türkler kahramandır, Yiğitler ölmez, İsrail kim? Türkiye’ye Kafa tutmak kim? Gibi “koltuğumuza karpuz verenler” çok olabilir. Ama biz biliriz bizim işlerimizi. İşimiz kimseden sorulmayacaktır. Bizden önce BM İsrail’in haddini bildirmeli, Bizden önce bölge ülkeleri birlikte olup, haddini bildirmelidir. Bizim ayağımıza basan varsa, biz onun dizine basar omzuna binmesini biliriz. Bizde azınlık vatandaş olanlar bizim sorumluluğumuzu taşımalı. Burada kazanıp İsrail’e yatırım yapıyorsa, o derecede ajanlık yapıyorlar demektir. Çünkü: İsrail’in %50 vatandaşı kan döken Ateist yönetimden taraf değildirler. Ateist yönetimin hesabı başka olabilir. Şöyle ki; kendileri Zaten dört yanı düşman olan politik devletçikte yaşamıyorlar ki; Keşke bir savaş çıkarabilseler, bombalarla kökenci muhalifler ölecektir. Ateist oligarşisine de tazminat günü doğacaktır. Masum rolüne girip kötü imajını da yeniliyecekler. Nasıl olsa her devletin içinde düdüğü öten Mason locaları vardır. Bazı sözüm ona Devletler de Çakal sürüsü, leş kargaları gibi bekliyorlar. Çünkü; Yukarıda saydığımız 3, şeyi düşünemezler. Yaşamasını bilemezler. Bunu anlayabilselerdi Osmanlıyı yıkıncaya kadar onunla bu günkü küreselleşmeyi o gün gerçekleştirirler, her insan da mutlu olurdu. Bunların anladığı küreselleşmede kan var savaş var.
“İki kişi kavga ederse üçüncüsü kazanır”
Libya halkı kurtuluş sancısı çekerken iç savaş Fransa’nın işine geliyor. Ötekiler de aynı fırsatları beklemiyorlar mı? Eski kurulmuş tüm Halk Partiler İngiliz menşeli değil mi? Bu çürük siyasiler den bölge temizlenmelidir. Yeni pisliklerde bırakılmamalıdır.
Avrupa Hümanizmi artık ağzıyla kuş tutsa ne Demokresi, ne İnsan hakları ne de BM sinin adil olduğuna kimseyi inandıramazlar. 1789 da Avrupa’yı kurtaracak olan, Goethe ve gurubu Edebiyatçıları’nın görüşleri idi. Ama; Fransa da Hümanizmin programını yenden yazıp sinsice Ateizm uygulamalara geçirdiler. 1968 – 1789 = 178 yıl Ateistler Siyonizim adıyla at oynattılar. Dünya’da komunizmi Rusya’ya denettirip Avrasya da Müslümanları katliam ve yağmaladılar. 1720 lerdeki Barok Ateist devlet denemeleri 50 yıl zor yaşarken, Komünist Rusya Cumhuriyeti ve ona bağlı olanlar da 50 yıl bile olmadan yıkıldılar. Bunda düşünenlere önemli bir ip uçları vardır. İnsanlığı, Vahiy kaynağından ne kadar uzaklaştırırsan, o kadar kolay kullanırsın. Müsavi’leri, İsavi’leri aynı metotlarla kandırıp dinlerini ellerinden aldılar. Diyebiliriz ki: Yahudi ve Hırıstiyan alemi diye bir güç yoktur artık. Dinleri hayattan ayrılmış Allah inançlı fertler kalmıştır. Bunları temsil eden Kiliselerde ki din yetkililerinin tamamı da hümanistir. Ateist yönetimlerin emrindedirler. Gerçek İsavi ve gerçek Musavilerin, Müslümanlarla entegre olmamalarına ve Hümanistlere isyan etmelerine bir neden kalmamıştır.
Irak’ta Saddam, Libya’da Kaddafi Suriye’de Esatlar, Mısırda mübarekler ve Türkiye’de Ergenekoncular aynı HÜMANİZMİN çöküşü altında kalanlar değiller mi? Allah’ın Parmağı yok ki gözlerine soksun. Sorunlarını anlamıyorlarsa ben anlattım. Hümanistlerin tek Püf nokta sırları kalmıştır. Oda şudur. Gerçek Müsaviler, gerçek İsaviler Müslümanlarla hareket ederek 68 kuşağı gibi ters dönerlerse Ateistlerin de o zaman ayakları yerden keslecektir. Yoksa, Ateistler İnsanlığın başına bir fırıldak yine çevirecektir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.