- 1611 Okunma
- 16 Yorum
- 0 Beğeni
Kitap Fuarı ve İmza Günüm
Merhabalar Sevgili ANSIZIN ve değerli arkadaşlarım,
09 -10 Haziran 2012 tarihleri arasında İstanbul Sarıyer Darüşşafaka Kitap Fuarı ve İmza günü etkinlikleri kapsamında "Bir Öykü Kadar Kısa Bir Roman Kadar Derin Hayatlar" isimli kitabımı imzalayacağım.
Değerli yazar dostlarımla birlikte, tüm edebiyat sever dostlarımı bu mutlu günümde yanımda görmeyi arzu ediyorum.
Söz konusu etkinlik; SEBA Koru Sitesi Yaşamevi Parkında gerçekleşecektir. Vakti olanları görmek isterim. Gelemeyen dostların ise sıcacık yüreğini yanımda götüreceğim.
Sevgilerimi sunuyorum.
YORUMLAR
Merhabalar,
Tebrik ederim. Hayırlı olsun, okuyanı çok olsun inşallah! Keşke İstanbul'da ikamet ediyor olsaydım. Seve seve katılırdım. Uzağı yakın eden gönüllerimiz ile yanınızda olduğumuzu bilin.
Selam ve dualarımla.
Aysel AKSÜMER
Çok mutlu oldum bu güzel habere. Yine bu güzel duyguyu paylaşmak isterim...
Hafta sonu olması gelmemi zorlar...Ama bil ki yüreğim seninle arkadaşım...Sevincini paylaşıyorum...
Selam ve sevgilerimi yolluyorum...
Aysel AKSÜMER
Değerli kalem sizi başından beri okuyan ve bir kaç sitede köşe yazarlığı komşuluğumuz bile var...Bu bana ayrı bir onurdur...Sizi çıktığınız bu yolda tebrik ediyorum...Allah gönlünüze göre versin...selamlar
Aysel AKSÜMER
Yanında olmayı çok istediğimi biliyorsun arkadaşım, yüreğim senin yanında.
İnşallah arzu ettiklerine ulaşırsın, selam ve sevgilerimle.
Aysel AKSÜMER
imkanım olursa şayet gelmeyi ne çok isterim Aysel hanım.
çok isterdim inanın...
şayet gelmek nasib olmasa bile Rabbimden hakkınızda hayırlı olmasını diliyorum inş..
daha nice hayırlı başarılara
kalbi sevgimle...
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Siteden uzak kalmayla ne çok şey kaçırmışım.
Kitabın hayırlı olsun arkadaşım. Gerçi Nermin bahsetmişti ama gerçeğe dönüştüğünü görmek mutlu etti beni.
İstanbul'da yanında olmayı çok isterdim ama iş güç biliyorsun. Gelemesemde yüreğim seninle.
Sevgilerimle...
Bu arada kitabını da en kısa sürede temin etmek istiyorum. Bana özel imzalarsın artık ( Ankara'ya dönünce :)) )
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
orada olmayı çok isterdim. Hayırlı olsun hocam, işim icabı on ikisinde ve on üçünde oradayım. kitabınızdan almak isterim. satılan bir adres verirseniz sevinirim.
Aysel AKSÜMER
tebrikler kardeşim..... gurur duydum.... daha nice başarılara.... saygılar