YORUMLAR
Kemnur
Erzurumlu Selim
Sayın Hocam,
En sevdiğim yazı dizileri nedense yaşanmış, baştan geçmiş, hataları ve sevapları ile natürel olanlarıdır. Şu hayatın cilvelerine bak. İnsan, gün geliyor ,kendisini dünyaya getirenlere bile, ters düşebiliyor. Hayatta tek başına verilen mücadelenin , ne kadar kutsal, ne kadar değerli ve ne kadar da ,unutulmaz olduğunu biliyorum.
Sizi , bu zor yaşantının içinden , her kesin sevdiği saydığı , dost ve dürüst bildiği ,bir insan olarak çıktığınız,eğilmediğiniz, kıvrılmadığınız ,adam gibi adam ,olmayı başardığınız için, gönülden kutluyorum, Sayın Hocam.
NOT: Dönüşünüz uzun olmasın. Nur Hanım'a da saygılarımı sunarım.
kukurikuu
Etkili yorum seçerek, lütufta bulunmuşsunuz. Dönüşünüzü, sabırsızlıkla
bekleyen bir okuyanınızın daha olduğunu, lütfen unutmayın.
Teşekkür ve saygılarımla.
Sayın Hocam,
En sevdiğim yazı dizileri nedense yaşanmış, baştan geçmiş, hataları ve sevapları ile natürel olanlarıdır. Şu hayatın cilvelerine bak. İ
Kemnur
Değerli ve Gayretli yazar abi...
Valla ben soyadına takıldım...
Böyle felsefolojik bir çehre,edebi bir kafa ,böyle esnaf ve sanatkarlar federasyonu başkanı gibi soyad.
hakkını helal et abi...
Yazılarına bi diyecek yok...
Süper ..yalın, lirik, ve sohbet niyyetine ..şahane .
Fakat soy isim "Paracıkoğlu" .
Bir adam vardı uzun boylu, 1.95 di boyu zannedersem. Burnu ikiye ayrılmış gibi. kaşının yanında koca siyah bi ben.
Sigaradan sararmış fişler.
elde akik tespih ...
lacivert takım elbise,beyaz gönlek-yani mintan- elde gümüi yüzükler...birden konuşmaya başlayınca " tamam da abiciiiiiiiiiim" diye tiz ince kadın sesi gibi bi ses...
yıkıldı başıma zannettim bina...
:))))))))))))))))))))))
Saygı ve selamlarımla değerli Hocam.
Hayırlı olsun.romanınız.
Kemnur
erolabi
Köyün adıymış demek
Hayırlısı olsun.
Selam ve saygı ile.