YORUMLAR
Kemnur
Abime yakışıyor yazmak...Aklıma gelmişken sorayım,Paşazade dizisi ne oldu?
Bizim köyün ayıları da çok akıcı ve sürükleyici tebrikler
Kemnur
Nedense birden fazla çocuğu olan ailelerde, bu evlat zaafı var. Hep birisi azarlanır diğerinin sözleri kabullenilir. Bu İnsanın kendisinin etrafına yaydığı enerjiden mi Kaynaklanır bilmiyorum.
Nail Amca zaten bencil bir zattı " Var yemez amca gibide cimri" elbete yakınlarına karşı, kendi çocuklarına değil...
Takipcinizim Kemal bey,
Selamlar.
Kemnur
inci*
Ve pembe renkte yakışmış.. Teşekkür ederim.
Sağlık ve huzurla kalın daima..
Yeni serilerde buluşmak dileğimle.
Abim her zaman ki gibi harikaydı. Yorum haklarımı kullanarak şunları ayrıca söylemek isterim,
Yazıyı ikiye böldüm Birinci bölüm için,
küçükte olsa kişinin çalıştığı yer kendi içinde huzur duyduğu yer en büyük yerdir.Ayrıca içten içe insanlar ne iş yaparsa yapsın saygı gördüğü yerde mutludur.
Büyüklerin empatisiz kararlarına karşılık Esin Ablanın kendi içindeki düşüncelerini saklamadan söylemesi ayaklarını yere sağlam basan kişiliğini gösterişi çok güzeldi.Açıksözlülüğü.
Karne dönemindeki şu günlerde çoğu ailenin çocuklarını karnelerindeki nota oranla sevdiği konusuda ayrıca aklıma geldi.Tembel karnen neden böyle deyip kendi çocuğunu karnesiyle sevmeye çalışan aileler....Güven ve sevgi verilse çocuklara belki herşey olabilirdi dedirtti.
Unutmadan bu asılsız okul kaçışı bana paşazadenin müfettişi hastanelik edip kaçışını ayrıca hatırlattı.
İkinci bölüm için hatırlatmak için yazdığını tahmin ediyorum.(öncesinde okuduğum bölümdü hatırladım) Ordan aldığım çıkardığım mesaj en ağır yaradır en yakın dostlardan ve yakınlardan alınan dabeler....Amcanızı sınama fikri zekiceydi ayrıca.....
Abim baştanda dediğim gibi harika bir bölüm okudum. Yüreğine ellerine sağlık...En derin saygılarımla....ESENKAL....