- 1058 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
SENİ SEVERİM SEVMESİNE DE
A canım kardeşim, tabii ki severim seni. Neden sevmeyeyim ki? Her şeyden önce, o kadar çok ortak noktamız var ki, say say bitmez.
Öncelikle, aynı Yaratan tarafından var edilmişiz. Aynı hamurdanız ikimiz de. Kaşımız, gözümüz, boyumuz, huyumuz, suyumuz ayrı olsa da, hamurumuz aynı. Onca âlemler içinde, aynı dünyaya sığdırmış Yaratan ikimizi de ve onca memleket arasında da tutmuş, aynı bayrağın altında bir araya getirmiş bizi. Az şey mi?
Seni severim sevmesine de canım kardeşim… Yahu, ne diye sen de saçını oradan ayırıyorsun ki? Ben saçın öyle ayrılanına gıcığımdır, benim liderim saçını bu şekil ayırdığından beri. Hem, senin sakalın, bıyığın niye öyle? Sen kesin vatan hainisindir ya da onlara sempatin falan vardır. Şimdi, sende o saç, o sakal, o bıyık şekli olduktan sonra, ben seni nasıl sevebilirim, canım kardeşim?
Bak, “Canım kardeşim” diyorum. Sakın yanlış anlama!
YORUMLAR
Saynur Baysal Öztürk
Aslında bir seri olarak düşündüğüm yazının ilkiydi ve tek olarak kaldı. Toplumumuzdaki başkalarına tahammülsüzlüğü, olduğu gibi kabul edemeyişi, farklı düşüneni, farklı inananı, farklı yaşayanı nasıl da hizaya sokmaya çalıştığımızı farklı (yani benim kızdığım zaman kullandığım üslup olur kendileri) bir üslupla anlatmayı düşündüğüm seriydi, o da tembelliğimden nasibini aldı. Bu haliyle biraz yavan kaldı, ama ya nasip...
Selâm ile...
Saynur Baysal Öztürk
Selâm ile.
Saynur Baysal Öztürk
Çok teşekkür ediyorum, efendim.
Selâm ve saygı ile ...
Şekle mi takılıp kaldık ulusça hepten; özümüzü yitirdik... Kaleminize sağlık
Saynur Baysal Öztürk
Okuyup yorum yapma nezaketi gösterdiğiniz için çok teşekkür ediyorum, efendim.
Selâm ve saygı ile kalınız.