İyi kızlar piç çocuklara aşık olurlar
Anlık güven. Anlık sevgi. Sonra onu hep görüyorsun. Ama bazen görmüyorsun. Sonra hep görmek istiyorsun ama göremiyorsun. Bir gün arıyor seni. Hiç aramamış olsun istiyorsun.
Daha önce sahip olamadığın duyguları tadıyorsun bazen. Birini karşılıksız sevmek mesela. Birinin karşılıksız sevdiğini hissetmek. Daha önce sahip olmadığın duygulara hep varlarmış gibi bağlanıyorsun bazen. Birini görünce mutlu olmak. Birinin sadece seni görerek mutlu olduğunu bilmek. Ve o karşındayken bakamıyorsun gözlerine. Her an onu sevdiğini anlayacakmış gibi hissediyorsun. Saçmalıyorsun bazen ne yaptığının farkında olmuyorsun. Çocuklaşıyorsun. Eve gelip başını yastığa koyunca defalarca onla geçirdiğin vakti düşünüyorsun. Saniyesi saniyesine dediğin sözleri bir bir irdeliyorsun. Acaba öyle demese miydim yada bana böyle dedi neden dedi acaba iyi bir şey mi demek istedi yoksa güzel bir şey mi demek istedi binlerce şey kuruyorsun kafanda. Onlarca kez yaşadıklarını gözünün önünden geçiriyorsun. Ve onun yanından ayrıldığında sanki yıllardır görmemiş gibi özlüyorsun. çok özlüyorsun öle bir hale geliyorsun ki aşık olmak canını yakıyor. Hiçbir sorun yokken onu düşününce kalbin sıkışıyor miden bulanıyor. Hiçbir şey yemek istemiyorsun. Sadece onu düşünmek ve onu düşünerek uykuya dalmak istiyorsun. Her dakika her saniye yanında olmak istiyorsun ama önünde öyle çok engeller var ki durduruyor seni.
Gün geliyor umudunu kesiyorsun ondan evet unutacağım diyorsun bu aşkın sonu yok deyip bırakıyorsun kendini ama bu boş vermişlik sadece 2 saniyeni alıyor ve vazgeçemiyorsun. Öyle yangınlar öyle fırtınalar yaşıyorsun ki içinde konuşamıyorsun. Boğazın düğüm düğüm oluyor, yutkunamıyorsun , ağlamak istiyorsun ağlayamıyorsun. İçim kan ağlıyor sözüne daha çok inanmaya başlıyorsun.
Evet sen onun gözlerine içine bakıp binlerce aşamadan geçiyorsun ve o bunu bilmiyor. Sadece birbirinize gülümsemekle kalıyorsunuz. En çok koyanda bu oluyor zaten insana. Sen onu deli gibi seviyorsun ama o bunu bilmiyor.