Hanımlar!
O değil de;
Hanımlar! Yaz geldi çiçek açtı... İki beden küçüldünüz mü, saçınıza röfle yaptırdınız mı, topuklu topuksuz ayakkabı, çanta, şapka, incik boncuk, gözlük, terlik aldınız mı?
Mayo bikini tanga ne varsa her renkten her modelden günde en az üç kez değiştirilecek şekilde temin ettiniz mi?
Birbirinden şık plaj kıyafetleriniz, akşam için abiye kıyafetleriniz hazır mı?
Her şarkıdan bir kuple ezberlediniz mi... her danstan bir hareket kaptınız mı?
En önemlisi de trend neresi, nerde kimlerle tatil yapacağınıza karar verdiniz mi?
Öölee boş boş baktığınıza göre, bu saydıklarımın yarısını bile yapmamışsınız. Ee o halde ne demeye adamın başını tatil de tatil diye yiyorsunuz!
Aslında adam milletine de acımamak lazım. Tatil deyince akıllarına ilk gelen şey, ilkel savaş aletleriyle balık katliamı yapmak.
Temsil zıpkın... çok tehlikeli bi alet.
Bizim yeğene, ’yapma çocum evladım, oynama böle tehlikeli şeylerle, balıkları korkutacaksın!’ dedim,
- e tatile gidiyorum teyzecim dedi...
O değil de;
Tatilin en pis tarafı, hiç istemediğin biriyle orada karşılaşmak. Bu durumu önlemek için Seyşel Adasını öneriyorum.
Ben dedim diye oralara gidip köpekbalıklarına yem olmayasınız . Sonra da gelip benim başımın etini yemeyesiniz!
Dikkat edin kendinize. Tek parça halinde gelmeye gayret edin!
Giderken ördekli can simidinizi yanınıza almayı da unutmayın.
O değil de;
Dikkat etmeniz gereken diğer bir husus;
havuzda içki içmeyin!
Bazılarınız içmeyi bilmiyorsunuz sonra havuza kusuyorsunuz... iğrençleşiyorsunuz. Pisler!
Zaten güzelim deniz dururken havuza neden girersiniz hiç anlamam...
O değil de;
Bakın bu şaka değil... harbiden değil.. yeminle...
Giderken cep telefonlarınızı evde unutun ve numaraları da hatırlamayın...
Benden söylemesi.
He bide,
Bol bol fotoğraf çekmeyi unutmayın. Yoksa döndüğünüzde eşe dosta ne gösterceksiniz...
O değil de;
Hadi iyi tatiller...
YORUMLAR
Esma KAHRAMAN
İlhan Kemal
Esma KAHRAMAN
Sevgili Esama.
Bu yazıya uzunca bir yorum yapmak üzereydim ki bir şey dikkatimi çekti ve gülmekten yerlere yattım..
Sen mayo, bikini hatta tangadan bahsediyorsun yazında lakin sayfanda tesettür kıyafetlerinin reklamı var adeta sana inat....Yanlış anlaşılmasın ben ikisine de karşı ya da taraftar değilim...Komik olan senin bu yazına adeta nazire olsun kabilinden tesettür reklamının yapılması...
Havuza kusan neyse görülğüyor ve hiç olmazsa ''Çüşşş ayı ' diyebiliyorsun ya çiş edenlere ne demeli? Vatandaş sessiz sedasız, kimselere çaktırmadan salıveriyor ve de onun içinde yüzüyor kendisi de... Bence havuza hiç yanaşmamak lazım.
Selamlar ve iyi geceler.
Dur bakalım ben düşüneyim ne yazayım diye...aslında bugün klavye yormasaydı buna uzun güzel bir yorum yazacaktım. Bu arada resimdeki kadın ok gibi niye tutuyor çantayı öyle :-)))))
SEN HEP VAR OL EMİ GÜLDÜRÜKEN DÜŞÜNDÜREN HUNİDAŞIM....
NİCE HUNİLİ İYİ BAYRAMLARA....
DİLEK YILDIZI
Şimdi çıkardım resimdeki bu bizim bitişikte ki nazmiye hanım.Altı ay yemedi içmedi diyet yaptı, tangasını mangasını manyosunu mayosunu aldı kaptı cantasını kocası tatile çıkarmazsa kafasında paralayacak....şimdi hatırladım bu resmide tatil dönüşü çektirmişle o söyledi....
Esma KAHRAMAN
DİLEK YILDIZI
Kısa yazıya uzun yorum yazmıştım da; bu uzun olunca kısa yorum yazmam lazım... Hatta çok kısa...
....................
Sen çok yaşa ve hep yaz burada... Hatta her yerde yaz... İnan her yerde okurum...
.........................
Yazdım işte yorumumu...
Siz buradasınız.. Tatile gitmiyorsunuz. O halde size iyi günler ve nice yazılar.. :)
Esma KAHRAMAN
:) uzun da yazsan kısa da yazsan yorumların çok keyifli. :) teşekkür ediyorum. sevgilerimle.
Esma KAHRAMAN
:) kocaman sevgilerimle.
eşime tatil değince uyumak heryerde oda da havuz başında deniz kenarında şenzloğda uyumak her ortamda her yerde
deniz dururken de havuza girene gıcığım bana sanki leğen de çimiyormuşum gibi geliyor
o değilde cep telefonunda haklısın ama fotoraf konusunda haksızsın fotoğraf çekeceğiz diye güzellikleri doyasıya seyredemiyoruz
hadi iyi tatiller