YORUMLAR
ilk yarısı tebessüm ettirdiği kadar ikici yarısı "işte bu benim" derken gurur duyduğum gerçeklerdi, ancak işin en kötü yanı ilk yarısının da gerçek olması:))
tebrikler efendim, muhabbetle.
Yeganem
türk olan yüregine ve sana saygıyla egilmektir TÜRK olmak ve bu millete iyi şeyleri ve yaşamı layık görmeyenlerin getirdigi varlık içinde yoklukta yaşamanın çaresizligiyle yaşamöayı TÜRK gibi ögrenmektir.
varlıgı yokluga milleti halka çevirmeye ugraşmak ve BÜYÜK BİRADER denilen ezelden ebede kadar TÜRK ırkını ortadan kaldırmak isteyenlerin ülkemizde yüzyıllardır oynadıkları oyunun sahneleridir bu günkü durum.
ellerine yüregin saglı ALLAH TÜRKÜ VE TÜRK yurdunu daimi korusun
Yeganem
ağlamamak için çok gülmekten çekinmektir.. .
Tebessümlerle okudum...
Allah râzı olsun...
Yeganem
Yeganem
Türk insanın öz güvenine bir Türk olarak hayranım.. Her çıkmaza kendince çözüm bulur bazen abartır abartınca kendini alaya alabilir.. Gerektiğinde ölüme yürür gülerek Ve Rabbine sığınarak.. Vatan söz konusu oldu mu en korkağı düşman karşısında asrlan kesilir..... Allah'a inancı tam (ibadetlerinde eksiklik olsa da) .. Eksikleriyle, fazlalarıyla Türk insanı insandır.. İnsan gibi insan...
Biraz güldüm biraz düşündüm yazınızla... Tespitler güzel.. En çok kapı önü muhabbetlerinden muzdaribim hiç anlayamam::)
Tebrik ederim...