- 1196 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
******Cehenemin dibine kadar******
ßirde çekip gidenler var,
Zor günümüzde kaçanlar, iyi günümüzde yanımızda oLanlar falan işte..
ßu duruma kadar düştüm, yokLuğunda..
ßeni sadece sen ßırakıp gittin zannetsem de, daha ßitmeyen kardeşliklerinde ßir zamandan sonra ßittiğini anLadığım o dakikalardayım..
ßiraz hüzünlü, fakat gideni döndürmeyecek kadar gururluyum..
Gidenlerin, pişman oLdukları vakit, dudaklarımdan dökülen kelimeler akıllarına gelecek..
Geri dönmek isteyenlerin hepsinin önünde ßir kağıt, kağıtta ßir not ; Gel dediğimde, gitmicektin..
ßu senin içinde geçerli..
Sanada zamanında gel dediğim geceLer akLına gelecek, ayakların yürümekten aciz, dudaklarından sadece ismim dökülerek, ve gözLerinden damlalar dökülürken yere,
o an anLayacaksın pişmanlığını..
ßir zamanlar söylediğim gißi, öyle ßir söz oLacak ki, ßana yazmayı ßıraktıracak, sanada ibneliği..
İşte ßu yazı son yazı denilecek kadar oLumLu..
ßu sefer kusura ßakma, çünkü ßu sefer de ağır oLsun yazdıklarım..
ßu gece’de sen yaz, ßiz okuyalım dedin ya hani,
İşte şimdi, kanayan parmak uçlarımın acısıyla yazıyorum,
İyi dinle..
ßenim en değerli hazinem, gözLerindi..
Çünkü her gece, yaLnızLığımı hatırlatırdı düşüncelerime..
DüşünceLerimde dolaşan kimyasallara, yenik düşmedim ama, esir aLınmaktan da kurtaramadım kendimi..
Sadece sen’li cümleler arasında geçip giden hayatımın, işte o hayatımın, ağzına sıçtın..
Uzaktan ßakardı hep gözLerin, o yüzden sana göre ßaßama ßenzerdim..
aLkoLik ßir ßaßa’nın, müptezel kızı derdin ßelkide..
Ama yakından ßakmadın gözLerime, o zaman anneme ßenzeyip, senin yanında melek ßile oLaßilirdim her gelişinde..
Fakat yokluğunun ardında ßıraktığın o dumanlı gecelerin, son demlerini yaşamakta kafam..
ßu seni içten içe eritse de, ßunu kutsal kitaßın iLk ayetine dayanarak ’’ oku ’’..
Ve sen öyle ßir yere geldin ki, gözßeßeklerim ßile, ßırakmaz artık hayalini..
Ve ßen öyle ßiri oLdum ki, sana ne yazacak kelimem kaldı, nede senin hayalini, yanıma getiren duman..
Artık dudağındaki tatlı tadını, ßakmaları için tüm ıbneler yanında oLucaktır..
eLßet doğacaktır ßir gün güneş ßize,
İşte o zaman sadece penceren ßak, Çünkü güneşi görürsem, orta parmağımı kaLdırıp, sen’li güzel cümleler yerine,
Sen’li küfürler dökülecektir dudaklarımdan..
İşte gitme diye haykırışlarımı duymamazlıktan gelişin,
ßu sefer küfürlerime dayanamayıp, geceyi ßirlikte geçirdiğin, o kadının elini omuzuna atacak..
ßenim o an ettiğim küfürler karşısında, yenik düşüceksin ßu sefer..
Kazanan ßen oLup, son ßir küfür çıkacak ağzımdan,
İşte şimdi, cehenemin dibine kadar yolun var..
YORUMLAR
bir daha anladım ki, yalnızlık zor ama vazgeçilmez bir hayat tarzı hep!!isyanı yaşamak sadece biraz daha yalnızlığa iter bizleri bence...sonuçta yaşayarak kaybettiğimiz hayatımız için isyan değil şükür gerek derim nacizane...saygılarımla.