depresif bir yazı....aşk a dair.
Birini sevmeye neden ihtiyaç duyarız ki. Yâda bu bir ihtiyaç mıdır? Aslında büyük bir sorundur dimi bu. Yanı tek özgür yaşamak varken ne gerek var ki iki kişi olmaya. çünki sorunlar ondan sonra başlamaz mı? Düşünsenize: diyelim ki oturdunuz mesajlaşıyorsunuz iki dakika geç gelse karşıdan mesaj hemen merak etmez misiniz? Yâda sizden ayrı bir yere gitti onu merak etmez misiniz? Hadi bunları geçelim. Hep seni ne kadar sevdiğini merak etmez misiniz? Yahu bunlara katlanmaya ne gerek var kı. Diyelim ki teksiniz. Mesaj atma derdi yok bir yere gitme merak etme derdi yok. Kim kimi çok seviyor derdi yok oysa.
Aslında sizi bu noktaya sürükleyen ilgi görme isteğimidir. Hani sizi beğenen sizinle ilgilenen size güzel sözler söyleyen hayatınıza renk katacak kişimidir sevdiğim dediğiniz. Ya bunlar olmazsa ya ilgisizse ya söyleyemiyorsa yâda rahat değil duygularını anlatamıyorsa yâda duygularını gösteremiyorsa. O zaman ne olacak. Hayda al başına bela. Şimdi otur telefonun başında bekle. Mesaj atsın. Birlikte bir yerdesiniz gözlerinize bakmaya çekinsin. Aslında çok seviyor ama düşününki söyleyemiyor. Ve siz ilgi bekliyorsunuz. Haydi, hayırlısı demek kalır herhalde geri. Kimide ilgiyi sever aslıdan sadece öyle hoşuna gidiyordur ki onun ilgisi ama onu sevmiyordur sadece ilgisini seviyordur. Cevap vermez ilgi göstermez ama ilgi görmezse saçma saçma mesajlar gelmeye başlamaz mı.”neden yazmıyorsun” yâda ”sen bana değer vermiyorsun”.Tuhaf değimli harbi bunlar. O zaman sadece ilgi isteği olamaz iki kişi olmak sevmek sevgili olmak değimli. Bak bak bir de bunun beğenme boyutu var. Yanı fiziki beğenme. Hani bunun içinde sevgili olunur değimli. Görürüsün boyu boyuna fizik mükemmel şekil tamam. Tam sana göre. Kızlar böyle der değimli: Yakışıklı ve karizmatik ne sevgili olur bundan. Erkekler: biraz daha kaba olsa da: of hatuna bak ne manita olur bundan der değimli. Beğenme tamam görüntü oldu kafaya uydu. Gözükenler tamam yanı. Ya iç dünya ruh güzelliği insanlığı duyarlılığı gözükmeyenler ne olacak. Kafasında bin tilki dolaşıyorsa çıkarcıysa bencilse canım cicim demeden bunları öğrenmek şart değimli.
Eyse gelelim anlatmak istediğime. Bir kere seviyorum kelimesini çok kolay söylememek lazım Sevmek seviyorum demek nedir bence biliyor musunuz? Söyledik mide arkasında durmak lazım. Seviyorum demek aklının yarısını ona vermek demektir. Beyninin yarısını ona adamaktır. Her işin başında onu düşünmek sonunda onu düşünmektir. Onun üzüldüğünü düşündüğünde ağlamaklı olmak sesinin in dudağının titremesidir sevmek. Gözünden akacak tek bir damla yaşı ellerinle yanağından silmektir sevmek. Ona sarıldığında tüm dünyayı unutmak onunla huzura kavuşmaktır sevmek. Onu bekletmemek merak ettirmemektir sevmek. Ona her daim ilgini belli etmektir onun her halini beğenmektir sevmek. Sevmek hep onun iyiliğini istemektir.
Şimdi depresyondayım işte bunun için yazıyorum bu yazıyı. Ben hiç böyle sevilmedim. Böyle sevdim ama sevilmedim. Nefesim kesiliyor canım hiç bir şey istemiyor. Açım ama yemek yiyemiyorum. Hani derler ya içim bir sıkım. Bir yumruk var boğazımla midem arasında yutkunamıyorum. Tüylerim hep diken diken gözlerim ağladı ağlayacak. Kimseyle konuşamıyorum anlatamıyorum acınmaktan bıktım bunu hissettikçe iyice batıyorum. Anlayacağınız dipteyim hatta en dipte.
Sevende sevilende kıymet bilsin….