Bende Başka Bir Hikaye Bulurum Kendime
Sen giderken yıldızların hepsi söner ve kararır. Hani her nereye gidersek gidelim birbirimize haber verecektik. . Gittin sevgilim ve haber vermedin. Aynı şehirde aynı havayı soluduğumuzu bilmek bile huzur veriyordu bana. Simdi gittin sevgilim. Giderken ne koydun bavuluna çaresizliğimi , can çekişen kalbimi , göz yaşlarımı, sana olan hasretimi hangisini sevgilim şöyle hangisini koydun ? Son kez bakışımdı gözlerine sen giderken ve ben bundan habersizdim. Kendi ellerimle gitmene yardımcı olmuştum bilmeden. Okul çıkışlarında seni görecek miyim diye çarpan kalbim , yürüdüğüm yolda sana ulaşana kadar Allahım ne olur görüyüm onu diye ettiğim dualar. Simdi hiç biri olmayacak mi. Arkanda bıraktığın gözü yaşlı çaresiz bir kız. Simdi geceleri yollara bakıp bir gün gelirsin diye uzun uzun bekleyişlerim kaldı ardında. Hani bir gün gelirsin ve tekrar kavuşuruz birbirimize. Kavga ederken bile seninle konuştuğum u bilmek huzur verirken bana simdi onlar bile olmayacak hayatımda. Daha bu şehirde zor görürken seni başka diyarlardan gelişini beklemek öyle acı veriyor ki bana bir bilsen. Tamam gelme .Bende başka bir hikaye bulurum kendime.Sen gibi olmasa da Onu da başka severim İnkar etmem varlığını Bende meşgul ettiğin yeri kopartır eksik yaşarım Bir daha aynı yerden kimseyi sevmem. Ve sen yokken Adım anlamını kaybeder. Sonra uykumdan uyandım . Senin olmadığını anlayınca tekrar yastığıma sarıldım ve ağlamaya başladım. Her şeye rağmen beni hala bıraktığın yerdeyim inanabiliyor musun. Hani geceleyin geldin ya camimin altına. Bir daha suratına bakmayacağım diye haykırdığım çocuğa simdi uzun uzun baktım bu gece. Hasret duyarcasına , yıllardır görmüyormuşçasına doya doya baktım. Aynı şehirde olduğumuzu bilmek bile mutlu ederken beni şimdi ayrı şehirlerdeyiz. Sessizce gittin hayatımdan. Sonra cama çıkıp yollara baktım ardından. Sabaha kadar ağladım. Biliyorum döneceksin sevgilim. Tekrar birlikte olacağız. Seni görmek için okuldan çıkınca hızlı adımlarla koşarak yanına geleceğim. Bu sefer yapamadığım şeyleri yapacağım. Seni görünce boynuna sarılmak mesela. Kıskandığımda sana kızmak gibi. Sevdiğimi gözlerinin içine bakarak söylemek gibi mesela. Eğer gelirsen diye açık bırakıyorum evimin ışıklarını. Hani olurda uyandırmak istemezsin beni . sonra geri gidersin.sofraya oturduğumda hep senin için bir bardak koyuyorum , oturman için bir sandalye çekiyorum. Sonra boş boş bakıyorum karşıma. Bu sabah da bir bardak sensizlik içiyorum. Geceleri şerefine olmayışını içiyorum. Sonra ne oluyor biliyor musun sevgilim, bağırıyorum avazım çıkana kadar. Gideceğini bilseydim yada beni sevmeyeceğini gelir miydim sana be adam. Kavga etsek de en azından seninle konuşuyorum diye mutlu oluyordum. Meğer bu sefer kendi ellerimle göndermişim seni bu şehirden. Sevdiğim ahh bir görsen beni ağlamaktan yastığımın kenarı olmuş sırılsıklam. Senle atan bu kalbim simdi durmuş gecenin bir yarısı. Tutuyorum sıkıyorum kendimi bağıra bağıra ağlamamak için. Mideme sancılar giriyor ama sana duyduğum özlem acımı bastırıyor sürekli. Hayatımın içine ettin sevdiğim. Kaybetmeyeceğim seni diye söz vermiştim kendime . Ve simdi kayıp gittin avuçlarımın arasından. Mutlu musun sevgilim , hiç canın yanmıyor mu. Çünkü her zaman seni yatağa iten aldı kalbini. Ne kadar aptalım hala beni unuttuğun yerdeyim. sen gidiyorsun ve bana düşen sadece arkandan el sallamak. Hayatın çilesini çekmekte olan ben en ufak üzücü bir olaya bile katlanamayan dram dolu kitapların sonunu bile getiremeyen ve her sayfada hıçkırıklara boğulan ben. Sanırım artık mutlu son istiyorum o bile yetmiyor bana baştan sona kadar mutlu olsun herkes. nefesim daralıyor içim acıyor. En derin duyguları , çok başarılı yazılmış yazıların her zerresini hücrelerimde hissediyorum ve bu duyguyu bu acı duyguyu kaldıramıyorum. Yaşarmışçasına hissediyor dayanamıyor ve sonunu getiremiyorum. Acı dolu bir romana başladım ve sonunu getiremedim. Mutlu bitiyor dediler hepsini okuyamadım. . O kadar mi çok yıprandım ben , nasıl oldu da böyle duygusallaştım. Rüzgarın yaprağı tek hamlede dalından koparması gibi güçsüzleşmişim. Simdi halime şaşıyorum . Tek hissettiğim şey yanan canım. Bir film gibi yaşadığımız şey sevgilim. Yazmışlar bizi sayfalarca kağıda ve bize düşen bu filmin hakkını vererek oynamak.
Ve bazen
Her şeyin bittiğini düşündüğümüz bir an gelir . İşte o an başlangıçtır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.