Giden Gitmiştir ve Herşey Bitmiştir..
Zamanmıdır insana herşeyi unutturan yoksa,unutulan mı zamandır
Aşk bir avuntumudur,yoksa avuntu mudur aşk
Gecemidir gündüzü kovalayan,yoksa gündüzmüdür geceyi kovalayan
Gözlerden akan yaşmıdır insanın kalbini acıtan,yoksa yaş mıdır çığlıklar atan...
İnsan beyni bunlar gibi milyonlarca soru üretebilir ve çoğu zamanda bu sorulara cevap verebilir,peki insan kalbi bu soruların hangisine cevap verebilir?
’Aşk’ üç harf ve tek bir kelimeden oluşmuş gramer olarak her türlü izahı yapılabilirken gerçek manasını kim anlayabilmiş yada kim anlatabilmiştir?..Rabbin sadece insanlara verdiği bu özelliği,bu duyguyu hangimiz tam manasıyla taşıyabiliyoruz ki..?
Bize ait bir şeyin,elimizde iken kıymetini bilmeyip ,hatta ta kii onu kaybedene kadar bilemeyip kaybettikten sonra mı anlamalıyız değerini...kaybettikten sonramı vazgeçilmezimiz olmalı,kaybettikten sonramı ’en kıymetlimiz’ olmalı,kaybettikten sonra mı Onsuz yaşayamayacağımızı anlamalıyız..Hiç düşünmezmiyiz ki; elimizdeki bardağı düşürüp kırdıktan sonra istesekte onu yerine getiremeyiz ve istesek te o cam kırıklarını bir araya getirip parçaları birleştiremeyiz..Evet bardak düşüp kırılmıştır o an pek üzülmezsiniz çünkü ne kaybettiğinizin farkında bile değilsinizdir ve belkide daha bir sürü bardak var diye kendinizi teselli bile edebilirsiniz fakat zaman gectikçe o kırdıgınız bardağı aramaya başlarsınız çünkü bir zamanlar sadece onunla su içtiğiniz için o sizin bri parçanız olmuştur..Maalesef ki siz bunu çok gec anlamış ve o bardağın sizin için önemini ancak idrak edebilmişsinizdir. İşte o zaman çırpınışlarınız başlamıştır ama ne yapsanız nafiledir..Çünkü O bardak kırılmıştır artık...
Giden gitmiştir ve herşey bitmiştir..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.