- 894 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
denizin dibindeki yalnızlık
ben hala onun aşkıyla yanarken o benden uzakta benden başka kollarda hayatını yaşamakta..
ne zormuş sevip uzak kalmak.. ne zormuş aynı şehirde nefes alıp bir kere olsun yolda karşılaşamamak... ne zormuş başkasıyla uyuduğunu bile bile yalnız uyanmak ne zormuş..
asla onunla olmaz asla aradığında açmam mesajına cevap vermem yüzünü görmek bile istemiyorum derken.. tek bi mesajıyla yarın görüşelim mi demesini beklemek. sabaha kadar uyuyamadan sabah ondan haber beklemek vazgeçmese diye dua etmek.. onu gördüğünde boynuna atlayıp neden bu kadar geç kaldın diyememek... bu defa bitmeyelim gitme diyememek.. sadece o an bitmesin diye dua etmekmiş işte..kendine verdiğin onca söze ihanet etmek ve bu ihanete doyamamakmış... aşk insana neler yaptırıyormuş meğer dünya yansa dönmem diye yeminler ederken bana döneceğini bilsem dünyayı yakarım demekmiş...
her tende her gözde onu aramakmış.bulamadığında isyan etmekmiş aşka neden yine olmuyor neden sadece bi kez aşık oluyor insan bu hayatta..
ve o an aradan aylar geçmiştir ve rüyan gerçek olmuştur o dönmüştür sana. rüyaların bakmaya doyamadığın herkeste aradığın bir çift göz karşındadır işte. bakamazsın gözlerin dolar ağlayamazsın .. gururunu kırar.. hala seviyorum diyemezsin... geminin kontrolünü vermezsin ona.. bilirsin verirsen yine batıracak gemiyi ve sen yine fersah fersah derinlikte o geminin altında kalacaksın.. denizin üstüne çıkarmak için tek başına mücadele vereceksindir bilirsin.. bilirsn ama işte o an gelir elleri ellerine değdiği an bitersin... başlarsın içini dökmeye söylememen gereken herşeyi söylersin.. neden dersin önce .. seni bu kadar çok severken neden bu kadar ağladım neden izin verdin neden gittin ve neden bu kadar geç geldin başka bedenlerde beni arayıp bulamdığın için mi yoksa kabuk bağlayan o yarayı tekrar kanatıp o kandan bi vampir gibi güç almak için mi neden?? nedenler bitince aşk dökülür dudaklarından seni çok sevdim kimseyi sevmediğim kadar sevemediğim kadar ve halada seviyorum seni... ilk günkü kadar...
ve bırakırsın kendini ona nasıl olsa razısındır onda kaybolmaya tek istediğin aşktır ve sadece aşkı ararsın gözlerinde bi an bulduğunu sanırsın... sonra anlarsın ki sen sadece görmek istediğin için oradaydı ve sen yine başa dönersin, denizin dibinde ki yalnızlığına...
YORUMLAR
Yaşadıkların seni epey tecrübeli yapmış, değerli yazar. Ama yalnızlığa gömülmek iyi değil.
Yaşamak acısıyla tatlısıyla bir bütündür. inşallah, değerini bilenbir prens gönlünü çalar. bu yazdıklarını, tebessümle okur. anılarını tazelersin. duygularına sağlık. sevgi ve saygılar.