- 2031 Okunma
- 9 Yorum
- 1 Beğeni
Suntursuz
Bazen kafasını gözünü kırasım geliyor bu suntursuzun. Dalayım da hıncımı alayım diyorum. Abi çocuk ya, her şeye bağırması beni zıvanadan çıkartıyor. Gölgesiyle kavga ediyor anlamıyorum. Acaba telinin biri koptu da arada şasemi yapıyor diye.
Yahu üstat kendiyle kavgada, dolmaya kızar, boyoza sarar, patlıcan oyarken bile gözü döner. hasbinallah nedir bu suntursuzdan çektiğim... Bana da geliyorlar bazen kafam karışıyor nasıl davransam diye. Yokkkk ben buna bir çözüm bulayım. Yoksa bende Manisa otobüsüne gönüllü bineceğim. Anam her günümüz olay, bir bakarsın bahar ,İzmir in havası gibi anı değişir boran olmuştur baharın ortasında .Acaba diyorum Elazığ’dan kaçtı da ,benimi almaya geldi anlamadım gitti.Var var bu işte bir sır var.Çözeyim derken de bende sıyıracağım galiba.
Bakın şimdi anlatayım da dinleyin; sabahtan konuşmuşum her şey yolunda, bende seviniyorum ortalık sakin oh diyorum. Kapıdan bir giriş maazallah görme gitsin. Suratının şah külü kaymış, saçlar deli kızın süpürgesi. Gözünde gözlük karamı kara, oradan nasıl bakıyorsa… Abi hepimizi kara görüyor kesin. Selamsız sabahsız dalar içeri aha da seyreyle şimdi. Terlikleri sürüyerek arkaya gider, bende az değilim ya hadi selamı hatırlatayım derim. Kaşını kaldırdı mı anla ki yolda bulaşacak birini bulamamıştır… Hazırlan derim kendime. Sabahları kılıç kalkan ekibi halt etmiş öyle hazırlanırım ilk sohbete. Hayatımızda 3- 5 sorun… Öküz, odun, kalas ve belediye. Öküz ormana girmiş, ormancı öküzün ardından odunla koşmuş bak şimdi. ormancı kaçak odun kesmiş belediye yakalamış. Sonunda bir çözüm bulamadık mı, haydi bir kahve deriz sessizce… Dalaşmaya bir mola verdik... Oooo birde falımız var. Msn de, msn de uzaktan baktırıyoruz. Türkan tanımazsınız siz onu o kadar güzel yürekli ki her şeye pozitif bakar... Bizim suntursuzu da azcık rahatlatır...
Kısa araydı gene telefonları oynak oynak çalar.Aha da bizimkisi oynar açana kadar.Heyecanlanmayın kısa sürer.Alo diyene kadar...Yeni bir hikayenin başlangıcıdır buda...Eh yordu beni yine bu…Sonra devam edeyim suntursuza.Az dinleneyim...
Sevgimle…
Sermin Çınar
YORUMLAR
''Adı üstündedir;göge bakan suntursuzün durdugu durakdan belli.,ağzı biraz küfürbaz oluşu yalınmasın kimseyi,yoksa yaman olmakmıdır isteği..Oda bilir; zaman içinde nokta olmaktır gayesi,Her sözün sonuna bir nokta olup büyük harfle başlamaktır belki niyeti,suntursuz içte ,tarifi mümkün olsa adı başka bir şey olurdu,öznesi,uyagı, sıfatından çok yaşamında bir sıfat olmaktır belki niyeti..''(Aklıma geldi güzel yazınıza bir nokta olmak adına)....tebrikler,selam ve saygılar.
Sermin Çınar
......Yazan paylaşan yürek sahibine saygılarımla...
......Sağlıkla ve mutlulukla kalın.................
.......Dost kalın...
Sermin Çınar
Vallahi Şıve Sıcak, Anlatım Catlakça, Hıkayenın Teması Sır Gibi, Bıde Şu Suntursuz'u Tanıtsanız Hıcte Fena Olmayacak..:) Yazının Devamını Merakla Beklıyorum Sakın Arkası Yarın Deyıpte Medya Patronları Gıbı Reytınge Takılarak Burda Bıtırmeyın ;) Saygılar Efendım.