- 2909 Okunma
- 33 Yorum
- 0 Beğeni
Oktay Zerrin Kaza Geçirdi...
Muhabirimiz Oktay Zerrin, misafir gazeteci olarak bulunduğu Sivas"ta kaza geçirdi.
Sivas"ta düzenlenen Uluslararası Türkçe Olimpiyatları"nın yapıldığı Sivas 4 Eylül Stadında sahnede Sivas Valisi, Sivas Belediye Başkanı ve beraberindeki Protokolün fotoğraflarını çekip geri geri giderken dalgınlık sonucu sahneden aşağı düştü.
Kaburga ve sağ belinden darbe alan Zerrin"i stad da hazır bekleyen 2 ambulanstan biri hemen Sivas Devlet Hastanesi Acil Servise götürdü, Burada ilk tedavisi yapılan ve röntgen filmi çekilen Oktay Zerrin nöbetçi doktor tarafından Sivas Numune Hastanesi"ne sevk edildi.
Burada da yine sağ bel kısmının röntgeni çekildi. Kırık gözlenmeyip ciddi ezilme tespit edilen Zerrin"e ilaç yazılıp eve yollandı ancak doktor ertesi gün tekrar hastaneye gelip bir göğüs röntgen filmi çektirmesini söyledi. Yapılan tetkikte kırık görülmeyip önemli bir ezilme olduğu belirtildi.
Düşme anında Zerrin"in eşi ile Sivas Cumhuriyet Üniversitesi"nde okuyan kızı ve kızının oda arkadaşının da statd da olduğu ancak etkinlikler sona erdiği anda olup staddan çıktıkları için düşme anını göremedikleri öğrenildi. Olayı duyan eşiyle kızının da hemen hastaneye gittikleri öğrenildi.
Oktay Zerrin"in ambulans da hastaneye giderken bile yolda haber defteri, günlük gazeteleri ve bir şiir kitabının stadda kaldığını ambulanstaki görevlilere söylediği fakat ambulansın geri dönmeyip hastaneye gittiği, Zerrin"in olaydan 1 gün sonra stad da unuttuğu eşyalarını aldığı da öğrenildi. Muhabirimize geçmiş olsun der acil şifalar dileriz.
Bafra Haber- Haber Merkezi
YORUMLAR
Birden panikliyor insan, başlığı okuyunca. Kazaları, ölümleri bizden uzak tutma eğilimimiz vardır.
Hele tanış birine hiç yakıştıramayız. Buradan bir dost olmanız bile kazaya daha başka bakmamıza neden oluyor. Bize yaklaşmasın kazalar. Uzak olsunlar.
Büyük geçmiş olsun. Belki geciktim....öle olmaz mı bazen , gecikiriz. Anlamı önemi kalmamıştır. Olsun yine de duygularımı dile getirmek istedim. Sevgiler, saygılar...
Geçmiş olsun efendim acil şifalar versin korkuttunuz bizi sevgi ve saygılarımla
oktayzerrin
Başlığı görünce çok korktum ve üzüldüm. Kaza olalı epey olmuş ama geç de olsa geçmiş olsun. Allah bir daha kaza belâ göstermesin. Saygı ve selâmlarımla Oktay Bey.
oktayzerrin
oktayzerrin
Oktay Hocam, siteye çok sık girmediğimden ancak farkettim, çok geçmiş olsun, inşallah şimdi normal sağlığınıza dönmüşsünüzdür. Benim de düştüğüm için sağ ayak bileğimin lifleri kopmuş o nedenle üç haftadır sağ ayağım alçıda, tatilimiz suya düştü ama, Allah beterinden saklasın.
Size çok geçmiş olsun diyor, hayırlı akşamlar diliyorum hocam, saygılar.
Haber üzücü ancak, fotoğraf çekenlerin(Kadir) başına her vakit gelebilecek kazâ...güyâ dikkat ediyoruz.... İnsan, o an kendini öyle yitiriyor ki... fotoğraf işi ile uğraşanlar daha iyi anlar; geri gelirken düşmenin tabîiliğini.
An olur, ayağının bastığı yeri düşünemezsin bile... kanat gelir insana... kelebek gibisin o an. uçarak geri- geri gelirsin!.
Haberde büyük bir eksiklik var: O da olağan... arkadaşı için yazdı ya, olay târihi unutulmuş: *5N 1K
*: 5n 1k: Gazetecilik terimi, haberin öğelerini oluşturan "ne? ne zaman? nerede? nasıl? neden? kim?" sorularını içerir.
Muhabirliğin kuvvetlendi...
Selâmımla...
kadiryeter Kadir Yeter.
23.7.2012 Pazartesi. Ramazan'ın 4. gününde. TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=99222
oktayzerrin Bafralı
kadiryeter tarafından 7/23/2012 11:53:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
oktayzerrin
Geçmiş olsun umarım şimdi biraz daha iyisinizdir.Gerçi ezilmelerin acısı öyle kolay geçmiyor uzun sürüyorda Tez zamanda sağlığınıza kavuşursunuz,Ben sayfada pek kimsenin özelini okumadığımdan sizin gazetecilik habercilik yönünüzü bilmiyordum benim gözüme musikiyle uğraştığınızın göstergesi o küçük resim çarptığından onunla özdeşleştiriyordum
saygılarımla
oktayzerrin
hülya hicran
oktayzerrin
Geçmiş ols Hocam, çok üzüldüm. Adınıza yakışacak hayırlı bir görev üstlendiğinizi bu haberde öğrenmiş bulunuyorum. Böyle fahrî işlerde ayaklara engeller takılabilir. Allah beterinden korusun. Acil şifalar diliyorum. Selam ve muhabbetle...
oktayzerrin
Değerli Dost Kardeşim Oktay Bey,
Yazının başlığını okuduğumda şoke oldum. Ne kadar üzüldüğümü ifade edemem. Hemen sayfayı açtım ve okudum. Çok şükür çok şükür biraz ezilme olsa da , hafif atlatıp, tekrar eve gönderildiğinizi öğrenince şöyle bir oooohhhh çektim. Çok büyük geçmiş olsun. Aman benim değerli dostum, kendinize dikkat ediniz. Tedavilerinizi ihmal etmeyiniz. İnşallah kısa zamanda tekrar sağlığınıza kavuşursunuz , hem aramızda hem de göreviniz başında bulunursunuz.
Cenab-ı Allah'dan acil şifalar ve sağlıklar diler, bütün kalbimle tekrar çok büyük geçmiş olsun diyorum.
Dostça sevgilerim, saygılarım ve muhabbetlerimle
HALİFE TATAR
oktayzerrin
Bafra edebiyat etkinliklerinde kendisini ve değerli eşini tanıma şansı elde ettiğim Oktay Beye büyük geçmiş olsun diliyorum.
oktayzerrin
oktayzerrin
oktayzerrin
geçmiş olsun Allahtan acil şifalar diliyorum
Allah beterinden saklasın en kısa zamanda iyileşmen dualarıyla selamlar
oktayzerrin
oktayzerrin
İnanamıyorum.! çok geçmişler olsun sevgili hemşerime.sağlıklı günler diliyorum.Hocam sen bunuda atlatırsın sevgilerimi gönderiyorum...
oktayzerrin
oktayzerrin
oktayzerrin
oktayzerrin
çok çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim böyle değerli şair hocamızın kaza geçirmesi oldukça üzücü en kısa zamanda aramızda görmek dileğimle tekrar geçmiş olsun dileklerimi iletir acil şifalar dilerim saygılarımla selamlar