- 743 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kadinlarimizin Bedeni Üzerinden Siyaset Yapilmasini Kiniyorum "Sezeryan & Kürtaj"
Sayin Basbakan Erdoganin Karismadigi Alan kalmadi neredeyse insanlarin Mahrem Yeri olan Yatak odalarina bile karismayi kendisine görev görmekde En son El atdigi Alan Kadinlarin birey haki ollan Kürtaj ve Sezeryani diline dolandirdi Uludere nasilki bir Cinayetdir Kürtajda Bircinayetdir demekde basbakan kusura bakmasin Kurtaj yapmak Cinayetle Alakasi yokdur Basbakanin tek bir cabasi vardir Kürtaji Ortaya atarak Uludere Katliyamini Kapatmak istemekdedir. uysa Kürtaj ve Sezeryan Kadinlarin Kendi hakidir Kadinlarimizin Bedeni Kadinlara Aitdir Basbakanin Karisma Hakida yokdur, Allah’a inananda yapabilir inanmayanda yapa bilir. "inananda yapmiya bilir - inanmayanda Yapmiya bilir" buna baska bir sahsin karismasi engellemesi söz konusu bile olamaz. Kaldiki Gebeligin Kirkinci gününden önce yapilan kürtaja İslam’da izin verilmistir ve bunu yapan kimseye herhangi bir ceza sözkonusu degildir bireyle Allah Arasindadir. su bir gercekdirki hic bir Anne Adayi Zorunlu olmadigi Sürece Karninda yeni filizlenen Evladini Güle oynuya oynuya Kürtaj Yapmak icin Masaya Yatip Evladina kiymasi sözkonusu bile olamaz unutmayalimki Anne’ler icin Evlatlari Vazgecilmeyen bir Degerdir Kendi hayatindan vaz gecerler Cocuklarin Hayatindan Vazgecemezler. Zorunlu kaldiklari icindirki Kürtaji kendileri icin care görmekdeler. bir basbakan nasil olurda Kadinlarimizin bedeni üzerinden Ucuz Politika yapabilir .?. "Basbakan Erdogan Kadinlarimizi Kendi Cirkin Politikasina Alet Etmekden Vaz Gecmelidir" Kadinlarimizin Bedeni Üzerinden Siyaset Yapilmasini Kiniyorum...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.