- 1751 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
DEFTER AKRABALIĞI
Sevgili dostlar.
Yıllardır buradayım ve defteri hep bir ailem, buradaki insanları da akrabam gibi gördüm.
Şu an yaşadıklarım da bunun bir ispâtı.
Dün akşam Emine Uysal (Emine45) dostumuzdan bir mesaj aldım, Manavgat’a çocuklarının yanına geldiğini ve arzu edersem görüşmek istediğini belirtmiş ve telefon numarasını vermişti.
Hemen aradım ve bugün buluşmak üzere sözleştik, bugün birkaç saat önce evime yakın bir yerde buluştuk, oğlu bana emanet etti ve kendisi işe gitti.
Şu an kendisi evimde misâfirim, saatlerdir sohbet ediyor, şiirden, edebiyattan, sitemizden, buradaki dostlardan konuşuyoruz ve inanın sadece birkaç kez sitede selamlaştığımız Emine hanımla akraba gibiyiz, sadece ben değil, eşim de o kadar kaynaştı ki sanırsınız uzaklardan yıllardır tanıdığımız bir akrabamız gelmiş gibi.
İşte biz buna defter akrabalığı dedik, yazının başlığına birlikte karar verdik.
Ne güzel bir tesâdüf ki bugün benim doğum günüm, ve Emine hanım bana doğum günü hediyesi olarak yeni çıkmış olan "SEVGİYE DÂİR" isimli kitabını imzaladı.
Kendisine emek emek hazırladığı kitabından umduğunu bulmasını diliyorum.
Ve dilerim zaman içerisinde defterdeki akrabalarımdan bir çoğuyla bu şekilde tanışıp sohbet etme imkânım olur.
Bu vesile ile bizlere tanışma fırsatı veren, böyle bir ailenin oluşmasında emeği olan herkese sonsuz teşekkürler.
Emine hanımdan, eşimden ve benden herkese selam, sevgi ve saygılarımızla...
YORUMLAR
(Mustafa Çetiner)
Gerçekten anlatılmaz bir duygu, insanın daha önce hiç görmediği biriyle ailecek bu kadar candan görüşmesi müthiş, gerçekten tam bir akraba ilişkisi.
Selam ve sevgimle.
Aleykûmselâm...
Bugün, Sizin yaşadığınızı şu an aklımda yok; kaç kere yaşadım... demek ki, yazılacak çok daha yazılarımız var.
Öyle ilginçleri var ki, hem şaşar ve hem de gülersiniz.
Sitemiz için yazdıklarının altını imzâlıyorum.
Dışarıdan bakıldığında ve şair râhunun inceliğinin anlaşılamamasından tedirgin değilim.
Sözü uzatmadan bitireyim; eniyisi... söküldükçe sökülürüm; çorap ipliği gibi.
Yüreğiyle burada olan ve her uğrayana Selâmım var.
kadiryeter Kadir Yeter.
Mayıs ayının bu son gününde, 2012- TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=99154
cetiner07'ye
(Mustafa Çetiner)
Selam ve saygımla.
kadiryeter
Ustalıkta, yaşa bakılmaz; Sizin eliniz öpülür, erken ve uyanık davranabilirsem.
kadiryeter
tanımaktan gurur duyduğum müstesna bir kişidir...her iki kadim yüreğe selam...
(Mustafa Çetiner)
Sizinle de tanışmak, elinizi öpmek nasip olur İnşaallah ki bunu çok isterim.
Selam ve saygımla.
Evet, çok haklısınız. Emine Abla çok vefalı bir insan. Bana da gelmişti çok sağ olsun. Gerçi geceye rastladığı için pek birşey anlayamadım ama, onu daha geniş bir zamanda yine görmek çok güzel olacak.
Yıllarımızı vermişiz buraya. Artık akrabadan da öte olduğumuz insanlarla biraradayız değerli şairim. Doğum gününüzü kutluyorum. Hayırlı ömürler diliyorum.
Emine Ablaya kitabında başarılar diliyorum. Onu okumak güzeldi, kağıt kokusuyla daha güzel olacak.
Saygılar selamlar her ikinize de.
(Mustafa Çetiner)
Saatlerce şiirden, defterden, dostlardan konuştuk sıra yazarlara geldiğinde benim bahsedecek tek ismim vardı Aynur Engindeniz, sizi konuştuk, görüşmenizi konuştuk.
Teşekkürler sevgili Aynur.
Selam ve sevgimle.
yolu Mersin'e düşeni ben de misafir edebilirim, bayan arkadaşlar gece de kalabilir.
(Mustafa Çetiner)
Selam ve saygımla.
O ışıl ışıl sevgi dolu gözleri ve güzel yüreği ile ilk tanıştığım gün keşfetmiştim kendisini.. iyi ki tanıdım iyi i varsın Emine Uysal arkadaşım.. ne güzel içten samimi bir dostluk ve defter akrabalığı,inşallah bizlere de burada tanıdığımız dostlarla tanışmak nasıp olur daim olsun sayın çetiner saygılarımla..
(Mustafa Çetiner)
Gerçekten de gözleri de yüreği de pırıl pırıl sevgi parlıyor.
Teşekkürler.
Selam ve sevgimle.
BOZOK KIZI
(Mustafa Çetiner)
Teşekkürler.
Selam ve sevgimle.
Değerli arkadaşlarım, Edebiyatdefteri sitesine girdiğim günden beri, kimseyi ayırmadan kucaklamaya, dostluk elimi uzatmaya çalışırım. Kısaca, bana bir adım yaklaşana, ben iki adım yaklaşırım. Gittiğim yerdeki defter akrabalarımı ziyaret etmekten gocunmadığım gibi, onur da duyarım.
Antalya- Manavgat'a ara sıra gelirim. Çünkü çocuklarım burada yaşıyor. Doğal olarak bir ayağım Manavgat'ta sayılır. Mustafa Çetiner kardeşimizin de Manavgat'ta yaşadığını biliyordum. Gelmişken ziyaret etmek istedim. Sağ olsun, sevgili eşi ve kendisi bana evinin kapılarını açtı. İçtenlikle ağırladı. Tesadüftür ki, bugün onun doğum günüydü. Doğum günü hediyesi olarak çıkmış olan kitabım 'SEVGİYE DAİR'İ hediye ettim.
Her şey için teşekkür ederim sevgili Mustafa ve sevgili eşi. Sevginin yüceliğini onların evlerinde, evliliklerinde gördüm. Aşkınız bitmesin sevgili dostlarım.
(Mustafa Çetiner)
Biz de sizde insan sevgisiyle dolu, dost canlısı pırıl pırıl bir yürek gördük, iyi ki önce defterde, sonra Manavgat'ta yollarımız kesişti, sizi misafir etmek büyük keyifti, İnşaallah tekrar görüşüz.
Ailecek size ve evlatlarınıza birkez daha selam, sevgi ve saygılar.
Ve deftere, bu ailenin kurulmasına vesile olan, emeği geçen herkese bir kez daha teşekkürler.
(Mustafa Çetiner)
Çok teşekkürler size de bu güzelliğe ortak olduğunuz için.
Selam ve sevgimle.
İnsan sevgi bağı kurmak isteyince ve bunda samimi olunca sanl ya da gerçek farketmiyor zamanla sanal gerçek hayata da taşınabiliyor... İmrendim muhabbetiniz bol olsun... Ayrıca doğum gününüzü de kutlamak isterim bu vesileyle... Nice yıllara hayırlı uzun ömürler dilerim... eşinize misafirinize bizden selam edin inşallah.... selam ve dua ile...
(Mustafa Çetiner)
Emine hanımla sanki yıllardır tanışıyormuşuz, akrabaymışız gibi hoş saatler geçirdik bugün, defteri ve dostları konuştuk uzun uzun ailecek kendisini çok sevdik.
Çok teşekkürler, hepimiz adına selam ve sevgimle.
emine 45 çok sevdiğim br dostumdur
sağ olsun benide ziyaret etti
çok güzel saatler geçirdik beraber unutulmazdı
ne güzel sizide ziyaret etmiş kardeşim
bu vesile ile doğum gününüzde kutlu olsun
eminemin kitabıda hayırlı olsun
saygılar selamlarımla
(Mustafa Çetiner)
Dilerim böyle güzel dostlarla zaman zaman karşılaşma şansımız olur.
Teşekkürler Ayşe hanım.
Selam ve saygımla.
Ne güzel bir duygudur bilirim sankı yıllardır görmediğin çok özlediğin bir dostunu görmüş gibi oluyor insan aslında bu duyarluluğı defterdeki herkes göstermelidir bir arkadaşın bulunduğu yere gidecekse ve defterden tanıdığı biriyle görüşmek isterse bu türlü görüşme çok iyi olur aynını sen de ist gelirsen beklerim mustafa musafirine ve sana ayrıca değerli eşinize selamlar sevgiler gönderiyorum.
(Mustafa Çetiner)
İstanbula çok sık gelirdim eskiden, kasetçilik yapıyordum, eniştem Unkapanında müzik yapımcısıdır, ayda bir iki kez kaset almaya gelirdim İstanbula, ama sektör çöktü ve ben işi bıraktım, bu ara fırsatım olmuyor ama yolum düşer düşmez sizi ziyâret edeceğimden şüpheniz olmasın değerli dostum.
Çok teşekkürler.
Selam ve saygımla.
Bizden de size selamlar olsun ne güzel bizlere nasip olmadı inş. görüşmek üzere ailenize selamlar
(Mustafa Çetiner)
Emine hanımla çok güzel saatler geçirdik, gerçekten sevgi dolu, dost canlısı bir insan, sanki evimize bir akrabamız geldi.
Geçen sefer nasip olmadı ama İnşaallah sizinle de tanışırız birgün.
Teşekkürler.
Selam ve sevgimle.