AŞK ÖĞRETİR
Her insanın kendine özel bir kokusu olduğunu öğrendim ve yine koku gibi herkes farklı bir tat taşımakta teninde. İki göz birbirine deydiğinde bunun kalp üzerinde nasıl tepkilere yol açtığını, bir elin yaradığı en önemli işlerden birinin başka bir eli tutmak olduğunu ve bunun ne kadar güzel bir hissiyat olduğunu öğrendim.Çok uzağında olsada görmek istediğin anda onu görebiliyormuşşsun zaman ve mekan tanımıyormuş aşk onu öğrendim(bak kapat gözlerini o orada).Hüngür hüngür olmayı bağırmayı çağırmayı gelmemeyi gitmemeyi durmayı koşmayı sinirkrizinin nasıl geçirildiğini duvarların yumruklanılmaması gereken şeyler olduğunu eğer yapılırsa bunun çok can yakıcı olduğunu öğrendim.Yazmayı çizmeyi pianonun tuşlarına daha bi dokunabilmeyi öğrendim.Sevişmenin sevişmek olduğunu, hayvani dürtülerden arınıp aşka bürünüp yapıldığında nasıl da nurani bir keyfe dönüştüğünü, iki tenden bir ten yapabilmeyi bir yerlere ulaşabilmek için doğru anda göz göze bakabilmenin ne kadar da yeterli olduğunu öğrendim.Artıları, eksikeri, tüm işlemleri, yapabileceklerimin nasılda sınırsız olduğunu, sınırları aslında benim var ettiğimi öğrendim.Titreşimleri,kıpıtıları,sebepsiz susmaları,susarak konuşmaları,aslında tüm susmaların birbirimize susamak olduğunu,canı yandığında canımın yandığını öğrendim.İnsanoğluna ne yansıyormuş böyle ve bu nasıl sevmekmiş aşk neyin ötesiymiş, aşk neyin ispatıymış, nasıl yüce bir hissiyatmış, neden saçının bir teli için dünya yakılırmış,yoksa dünya yalan da ondaki yansıma mıymış asıl gerçek? Evet öyle imiş bunu öğrendim.
Bir tek nasıl yürütüleceğini öğrenemedim ama var bir bilen biryerlerde nasıl biliyorum bilmiyorum.
AMA BİLİYORUM AŞK VAR
N.O.C-2007
YORUMLAR
N.O.C
Nedense aşk için hep aynı sözü söyleyesim var
-Aşk mantar gibidir üremek ve yetişmek için mutlaka bir yer bulur kendine...
Hoş hatırlatmalar teşekkürler...
Ve bu kadar tasavvufa hic gerek olduğunu sanmıyorum çiğdem hanım... Hayatta yaşadıklarını sayıklamak da bir bakıştır kanımca, öğreniler öğretiler insanın kendinedir. Sizinkilerin de sizin olduğu gibi.... naçizane