slm geceye özel yazımmm..CAN ÖZÜM
slm geceye özel yazımmm..
CAN ÖZÜM
yoksun ya şu an aşkım… Kanımı yalayıp içime biriken suskuların hayalet cümleleriyle buluşmaktayım. gökyüzünden inecekmelek gibi beklediğim sensin. belki de sesimin titreyişindeki ahenk bedeninin rengidir . geleceğimi yaşıyorum sen gözlerimin önündevede sevda bu diyorum işte git gide; aşkı ilkdefa senle yaşamak ve son defa sana tapmak adına. ‘O’ şehriyin boğazıma iliştirdiği hasreti yutkunarak beni sevmeni istiyorum senden.
eğer yüreğim başarabilirse gözlerine aşkı sokmayı, eğer yazdığım şiirler kainata ilah yapacaksa seni,yazarım hiç durmadan, ve eğer çok geç olmazsa vakit,,,ben sendeyken, eğer bu kadar evmeseydim.seni,tapınağım yapmışken bana olan sevgini. taç ederim başıma seni,, ben işte o zaman razıyım yakılmamış türkü olmaya, hep düşünde kalmaya.
zaman yine sensiz gece oldu…
yine ben seni düşünüyorum, sensizliğin soğuğunda üşüyorum… geleceksin birgün bana biliyorum. hep kendime bu yalanı söyleyip avutuyorum. gelsen de ne değişecek sanki. ne var biliyor musun şimdi, öyle bir deli tutku ki bu bendeki; yırtılası üstüm başım,yok oalsı yalnızlığım ve ben aynı hevesle aynı özlemle hiçbir şey olmamış gibi kalbimin kapılarını açıyorum sana,, ve her defasında yine aynı tende yaşıyorum aşkta ilk hevesimi.
gün olur belki yitip giderim çektiğim sensizlik acısının girdabında...
sevmek isterdim ceni gecelerimde yarenim, koşmak isterdim delilercesine sana bana hadi gel dediğinde... beklerken bir umutla güneş ışığının arkasında... gölgen gelir aklıma..ağlarım sessizce, ondan sonrasını bir düşün işte kaybolur özünde...
bir şey vardı sende; bedenimi büyüleyen,bir muhteşemlik vardı sesinde,beni kapına zincirle bağlayan....
gözlerine çakılma saati geldiğinde,, çarmıha gerilecek gibiyim.varlığıyın
sanal ve hayal olduğunu bile bile
bir şey vardı sende; hiçbir ressamın çizemediği, şairlerin bildiği ama yazamadığı anlatılmaz bir şey…..yani canım..sen vardın sadece bu alemde..
sana inandıM seni sevdim artık eminim aşkım gönül kapılarım birdaha asla tekmelenmeyecek?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.