- 838 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
MUSTAFA'YA
Merhaba
Uzun zaman oldu seninle konuşmayalı. Biliyorum benim vefasızlığım. Sakın gönül koyma bana bildiğinden daha becerksizleştim. Kanı deli hallerimde yok, eskisi gibi değilim Mustafa. Öyle yorgunum ki...
Korkularım sürekli rol değiştiriyor. Ölmekden değilde birinin ölmesinden daha çok korkar oldum. Hayal kırıklıklarından şatafatlı bir koleksiyonum var. Görmek istemezsin.
Burada olmayacağına sevineceğim aklıma gelmezdi. iyiki gitmek zorunda kalmışsın.
Garip bir ilizyonun tam ortasında; kendin olmadan herşey olmak zorunda kaldığın, hızlandırılmış bir ömür yaşıyoruz . Biz yani yerkürenin gladyoları.
Biliyor musun ?
Senden sonra kimse öyle çocuksu bakmadı gözlerime. Artık kimse o kadar temiz değil.
Kendilerini gizlemek için taktıkları maskeler; yüzlerine yapışmış,
Burası yalanın piç bıraktığı günahlarla dolu. Hayatın avlusuna terkedilmiş umutlar orda burda gezinir. Kimsesiz doğrular var köprü altlarında yaşayan
Kimin hançeri kimin kalbinde, kimin ismi kimin dilinde Kim kendine aşık, kim başkasına belli değil...
Gittiğin yerde böle şeyler yok demi?
Hadi bana orayı anlat. Mutluluk nasıl birşeymiş?
Ya huzur; Pişmanlıların ve anlamsız telaşların bittiği yerde mi başlıyor sahiden?
Sonsuzluk mu zamanın tanrısıymış yoksa zaman mı sonsuzluğun?
Bana orayı anlat ya da dur. Anlatma! Sen bana bak eskisi gibi ben anlarım.
Anlarım neden dönmediğini....
En çok neye güldüğümüzü hatırlıyor musun? Ben yine gülüyorum aynı şeye
Mutluyduk biz. katıksız mutluyduk hemde. Güzeldi herşey.
Belki şimdide güzel ama eksik, çok eksik.
Anlatacak öyle çok şey varki ve dinlemene deymeyecek
İki ucu ..... deynek bu dünya. Tanrının tahmin ettiği gibi içine ettik itinayla.
O yüzden sorma sen buraları.
Aldığın son nefese sığdırdığın kadar herşey. Buralar özlediğin gibi...
Öyle kalsın aklında. Huzurla uyu sen.
İyiki doğmuşsun.
En çok sevdiğin şeyi yapacağım bu gece.
Ay ışığını tahrik edecek şiirler okuyacağım penceremden
Hüznü ve ehli keyfi mest edeceğim. Sevdiğin o şarkıyı söyleyeceğim
"İçimde ölen biri var"
Orada ol.
Özlemle ve sevgiyle kucaklıyorum seni.
YORUMLAR
içten yazılan bir mektubun yerini hiç bişey tutamıyor değilmi... on yılını hayali bir insana yazarak geçirmiş biri olaraktan diyebilirimki çok güzel bi yazı okudum sevenden sevilene... kalemine yüreğine sağlık...
anka_kusu
Zaman o kadar hızlı ilerliyorki emin olun herşey hayali kimliklere dönüşüyor. kimi buna sessiz kalıyor kimininde kalbi konuşuyor kalemi buna şahitlik ediyor. kalbimin konuştuğu bir andı. başka bir yüreğe deydiysek ne mutlu.