- 749 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sevdiğimin İncileri
Aylardan hangisi,günlerin neyi belirttiğini hatırlamadığım takvim yaprağı ki ,işaretleyip saklayamadığımdan yıl dönümü kavramımız olamayacak belki ama , sözlerle şekillenemeyen hislerimin adı sevdiğimin incileri.
Tarihi belirleyemediğim ansızın başlangıcımın ,kurabildiğim cümlelerle gizli öznelerin gölgesinde dizelerimle paylaşmak istedim nedenimi bilmeyerek.
Seni sevmek istediğimi bilerek sana sesleniyorum giriş bölümümde , "gönlümün sonuç paragrafı kal" diye.
Sıcaklığını yaşabilmek dokunamadan , göz bebeklerine değmek sanise bile olsa, beyazdan daha beyaz sayfamsın , bir bebek kadar günahsızca , ilk ve son kavramlarımsın. Güzelliğin nefesim, eşsizliğin hayranlığımdır.
Yaşanmış ne varsa; iyi-kötü, güzel-çirkin,acı-tatlı, hepsine veda edip sevdiğimin icileriyle yani sana hissetiklerimle sessizce huzura aydınlansın istiyorum,yarın sabahın ilk ışıkları ve yaradanımın verdiği kalan ömrümün kalan anlarının.Dua etmek istiyorum ciğerimin yettiğince , sahip olduğum her güzelliğin şükrüne , mutluklarının daimine sevdiklerimin ve yüreğimin attığınca incilerime sıkı sıkı sarılıp ....
O kadar özelsin ki ! Sadece seyretmek isterim çoğu zaman , nemlense de görüntüm uzun uzun dalıp gitmek güzelliğine...Sonra kıskanırım,tenine değen beklenmedik her rüzgardan.Kıyamazken sana sesinin yanlış kulakların işitmesi ürpertirir beni . Kaybolup giden serabımsın . Korkarım senin olmadığın anlarda,kalabalıkta olsa yaşadığı yurt , terk edilen küçük bir çocuk gibi ürkerek.
Ne gurursuz biriyim , ne de sert mizahsız ! Fakat sensen detay , tüm ayrıntılar kaybolur gider , her şey sen olursun her şeyim.Sözündür geçerli olan , istediğindir yapılacak olan. Önce sen her şeyim önce sen....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.