DOSTLA SÖYLEŞİ
Bugün acılarıma yaslanıp, düşündüm. Vurulan hayallerimizi ve hiç gelmeyecekmiş gibi umudun gidişini yeniden yaşadım.
Hiç üzülme !suskunluğa yeminli geceler, ömrümüzü adadığımız dostluklar nankör çıktı..Asıl onlar vefasızlığın adresi , hıyanetin koynunda bizi bırakıp
gittiler.Gezdiğimiz sokaklar bizleri unutalı çok oldu. Avare düşlerimiz, kaldırımlara karışmış..Anlıyacağın, herkez ve herşey bizi zamanından önce bırakmış !
Bir soysuz vaktin darağacında, gençliğimizi teslim ettik.Çiğneyip geçtiler, gün görmemiş ümitlerimizin üzerinden. Gönül, bin bir hatıranın eteğine yapışmış ve eller yitirilmiş dost elleri aramakta.
Biliyormusun dostum !..
Ardıma bakmaya korkar oldu gözlerim. Hayat zamanla el ele vermiş, herşeyi unutmak mümkün belki, ama gel gör ki kardeşlik de, kalleşlik de unutulmuyor !
Bilirmisin hafif acılar konuşabilir ama, derin acılar dilsizdir dostum !Gözler yaşa alıştı, günler kedere. Hayat ırmağın dudağında, bir nefes gibi ömrümüz. Yiğitler gitti dostum..yiğitlik gitti. Dört yanımız ihanet.
Ömür dediğin nedir;bilinmez yazgının avuçlarında..Hasret;ömrün akıntısında..Güzellikler; Züleyha köşklerinde tutsak..Haya; eski eşyalara resmedilmiş..Bu atıldığımız kuyular var ya, bu kuyular.. Eşkiyalarla aynı kafeste kalmak gibidir..
İsimsiz yıldızın parıltısında gözledik, geçmiş geleceğin sevdasını.İçli gazel gibi düştü sinemize o günlerden kalma tedirginlik.Ciğerimizi parçaladı ben/lik, bir göz köy eviydi sevda bağımız.Yüreğimizi serip gitmiştik hani...
Mevsimler çoraklaştı, çöllerine düştük ömrümüzün..Kanımızı içtiler, bir bir kadehlerden..
Ve bugün sana, hayatın boyunca hasreti kucaklıyacağın, küçük mutluluklar ve yaralara derman olamayan merhem bırakıyorum.. Kimsenin bilmediği emanet acılar bırakıyorum ..
Yokluğun soğuk yüzünde, nasır bağlamış iki çift el olduk seninle..
Bugün sana;iliklerime ve yüreğime kadar işleyen yağmur damlası, kemanında yeniden can veren üstadların dilden düşmeyen ağıtlarını bırakıyorum..
Ben, gözyaşlarıma sakladığım özlemimi haykıramıyorum dostum ! bu yüzden dile gelmeyen hasretler ve kalbe düşen hüzünler bırakıyorum. Sana gidenin gelmediği bu dünya elinde, musallada helallikler ve ’iyi’ bilinen kötü adamlar bırakıyorum..
Her zamankinden biraz daha fazla ve çaresiz bir acımasızlıkla, sana seni bırakıyorum..
Sana yüreğimi bırakıyorum dostum..YÜREĞİMİ...
Apsuva.. Sakarya..
YORUMLAR
Bir soysuz vaktin darağacında, gençliğimizi teslim ettik.Çiğneyip geçtiler, gün görmemiş ümitlerimizin üzerinden. Gönül, bin bir hatıranın eteğine yapışmış ve eller yitirilmiş dost elleri aramakta.
Biliyormusun dostum !..
Ardıma bakmaya korkar oldu gözlerim. Hayat zamanla el ele vermiş, herşeyi unutmak mümkün belki, ama gel gör ki kardeşlik de, kalleşlik de unutulmuyor !
Duygularımı anlatmışmıydım sana, anlatmış olmalıyım çünkü naktasına virgülüne kadar aynı.. Yada genetik mucize_ikiz ruhlarmı yazdıran. Ah kuzen doğru söze nederim ki ben..
Yazın muhteşem duygularda her zamanki hüzün_aslında insan olmanın ödülü_yada cezası...
Kutlarım benim inci tanem sevgimle...