- 1662 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
sevgi'ce hayata bakış tarzı...
Yaşadığımız hayatta bir çok şey, yani insanı insan yapan değerler zamansızlıktan veya güncel yaşamdaki koşuşturma ve kaostan dolayı yeterince önemli görünmediğinden basite indirgenerek sıradan bir hâle dönüştürüldü...ve sıradanlık başladı, üzücü şekilde de karşımızda durmakta.
sıradan olmaktan öte bir farkı olmalı insanın diye düşünenlerdenim... ilk bakışta seni hece hece veya mısra mısra diğerlerinden ayırt eden. ama öyle insanların gözüne parmak sokarcasına olmamalı kendini belli etmek. insanlar keşfetmeli seni, sen daha bir şeyler konuşup anlatırken. kendini yetiştirmiş hatta aşmış ve de arınmış olmalısın komplekslerinden...savunduğun düşüncelerin olmalı korkusuzca tartışabildiğin. yeri geldimi küfretmeyi de becerebilmelisin, ulu orta ama karşındakini fazla incitmeden. sana inanan dost ve arkadaşlarını yanından eksik etmemelisin, göze almalısın yaptığın yanlış bir davranış karşısında gerçeklerle yüzleşebilmeyi. hatanı kabul etmelisin inadına davranış sergilemeden... mesafeni korumalısın gerektiği kadar, kimsenin seni haksız yere yargılamasına ya da üzmesine müsaade etmemelisin... hayatında alacak olduğun önemli kararlarda asla ve asla müdahale hakkı vermemelisin yakın çevre dostluklarına... içinden geldiği gibi doğal olmalısın samimice davranıp yapmacıktan uzak durmalısın, karşındaki insanın gözünün içine baka baka onu enayi yerine koyup yalan söylememelisin. seni anlamayanlara boşuna nefes tüketmemeli, ayrıca da fuzuli yere zaman kaybetmemelisin. güne enerji dolu başlayıp kahkahalarla devam etmelisin. velhasıl bunları karşındaki insanlar seni öyle görmek istediğinden değil kendin için, kendini seviyorsan yapmalısın...çünkü zaman ve yaşam bizim ömrümüzden çalarak tüm hızınla acımasızca bazen de müdahale etmeye bile fırsat vermeden devam emekte. ve bizim bundan dolayı olan ve cereyan edecek olaylar karşısında üzerinde fazla düşünmek, kafa yormak gibi bir lüksümüz de olmamakta...boşuna kaybedecek bir saniyemiz bile olmamalı hayatta. onun için her yeni bir güne başladığımızda ya da yatarken aldığımız nefes için Tanrı’ya şükretmeli ve güzel insanlarla güzel paylaşım içerisinde atacağımız adımları iyi tespit edip zamanı iyi değerlendirmeliyiz... sizlere sevgi ve mutlulukla beraber hoş kalmanız dileğiyle iyi hafta sonları diliyorum, her bir şey gönlünüzce olsun...
YORUMLAR
AĞZINIZDAN BAL DAMLAMIŞ HANIMEFENDİ, NE HOŞ NE ZARİF BİR ŞEKİLDE ANLATMIŞSINIZ İNSAN OLMANIN ERDEMLERİNİ, NE GERÇEK SANILACAK KADAR BİR ALÇAKGÖNÜLLÜLÜK VE TEVAZU, NE UKALALIK VE GEREĞİNDEN FAZLA BİLMİŞ TAVIRLAR, HER ŞEY DOZUNDA VE KARARINDA, NE EKSİK NE FAZLA AMA İLLA Kİ FARKLI İLLA Kİ SIRADIŞI İLLA Kİ KENDİNE HAS BİR PROFİL TANIMLAMIŞSINIZ.
HARİKA BİR " İNSAN OLMA " İZAHNAMAESİ OKUDUM,
KUTLARIM ŞAHSINIZI HADDİMCE,
SAYGILARIMLA.