- 949 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ayaz Gözlüme Mektup -5
Selam, nasılsın? bu alışılmış bir laf değilmi? belli ki, iyisin iyi olmasan sende bana yazardın . Bak bu benim kaçıncı mektubum, ben unuttum sayısını hiç cevap yok neden?
Ben yıllardır yazıyorum hiç cevap yok, bunlar cevapsız mektup, işte gece yatınca yazmaya başlıyorum, ışık isyan ediyor, söndür Yeter her gece sabaha kadar yanıyorum diyor. Benim yangınımı ne bilsin ki, kalem tükendim tükendim diye isyan ediyor, kağıtta karaladın oramı buramı, beyez bir yerim kalmadı diyor. Benim yüreğimi bilen var mı ki,?
Nasıl yanıyor nasıl özlem çektiğimi bilemez ki kimse.
Mektubumu yazıp sevgiyle mühürledikten sonra, gönül zarfıma koyduğumu bilen var mı ki ,
İşte ben bunlar birkaç günde bir yaparım .
Aman nasılda lafları değiştirdim ben, sözde sana mektup yazıyorum bak .
Ama senden cevap gelmeyince nerden bileyim ki ne demek istediğini, bak bişey diyeyimmi sabah kahvaltıda ben zeytin yemeye alıştım, kabuğu soyulmuş domates, işte bak senin yüzünden çayımın markasını değiştirdim, biliyorsun bunu değimli!
İşte sensiz yaşadığım hayat ve günler geçip gidiyor, inan ki sabah olunca ilk işim bu merete bakmak. Hoş gece olup ta yattığım mi varda, yatınca da yazıyorum. Seni beni yazıyorum. Sen
uykudayken bende devriye geziyorum. Anlayacağın kaç kaç nöbete denk gelirsem işte.
Bunları birileri bana anlatsaydı, yıllar evvel gülerdim. İnsan yaşamayınca ne bilsin.
Mesela sen kendini anlatsan seni biliriz. İş dişin da neler yapıyorsun mesela ?
Hiç düşünüyor musun beni, şimdi gülümseyip tabi ki dediğini hayal ettim. Yazmadığın için bilmem ki inansam mı? aman ne bileyim ki hayat mı bu dersin , ben karamsar olmaya başladım, o hayat dolu, ben yok mu oluyorum yoksa?
Kendime hiç bakmıyorum, aynaya da ve artık gezmiyorum kısa seyahatler .
Onunun da tadı yok, gittiğim yerde sağa sola bakmıyorum, işte öylesine gitmek için gidiyorum .
İşte bu mektup da bu gün bu kadar diyelim, sormak istediğin bişe varsa yaz meraklanma, kendime iyi bakarım ben, güçlüyüm biliyorsun beni yıkan bir tek şey var sensizlik .
Yine sensizlik kahretsin sensizlik, bir hayati yaşamak var ya işte benim sonum, hüsranım bu. Yoksa! ah sensizlik, yok eden hasretim şu sol yanımda, yanana sen, sesinden gönlüm sahura kalkmasa, keşke keşke o kadar ses çıkarmasa, yanmasa , gözlerimden akan onu da söndürmüyor.
O halde, kalbim neden ıslak hep.
Her yol işte hasrete çıkıyor, biliyor musun tez günde yaz yazarsın ben bilirim işlerin çok, başını kaldıramıyorsun. İşler hafifleyince bir gün yazarsın, yada birkaç yıl sonra belki.
Bu adreste yoksam, eski adresten sor. Onlar bilir nerdeyim, sanırım yeni adres o malum olan son adres olur. Sakın çiçek getirme emi, onlar dalında güzel sakın koparıp soldurma benim gibi.
Ama eline bir avuç toprak al, serpiştir bir güzel geldiğini anlarım zaten.
Bak, bu gün çok duyguluyum ve her gün kinden çok özledim, içim içime sığmıyor, hep sen diyor hep sen .
Ah laf dinlemeyen şu gönlüm, bir anlasa sen yoksun yanımda yanmasa olmaz mı ki?
En sonunda, sevgilerimi yollamak istiyorum sana. Kocaman kocaman sevgilerimi!
Hasretinle yana yana ömrümü tükettim.Senin uğruna bil, duy, gör artık yazık bana.
Haydi mektubum git uğurlar ola..
Sevgiyle damgaladım, koydum gönül zarfına yine güle güle git….
Gurbet meleği
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.