- 1187 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Tatil Anılarım
Arkadaşlar bu konu altında kendi tatil anılarımı anlatıp gücüm yettiğince sizi eğlendirip güldürmeye çalışacağım yüzünüzde bir küçük tebessüm bile oluşsa benim için onurdur ...’’Burada yazanlar 15 tatil anılarımdır’’
----------------------------------------------------------------
1- Bu sene çoğunlukla trakya tarafına gidebildim ...Aslında antalyanın alanya ilçesine gitmeyi isterdim tabi ama olmadı ....Orda bir arkadaşla 2 yıldır konuşuyoruz alanyaya geleceğim diye ancak dediğim gibi 2 yıl oldu ...2 yıldır ne ben ona oraya gelince neler yapacağımı anlatmaktan bıktım nede o dinlemekten ...Neyse gittik iğneada tarafındayız 2 teyze birşey arıyorlar ..Ama bulamıyorlar baktıkları yerlere birkaç kez baktılar felan böyle aradlar aradılar sonunda bir çantanın içinde belge gibi birşey buldular birbirlerine batılar ahanda dedim bunlar önemli birşey arıyorlardı bulunca kalpten gidiyorlar şimdi yavaş yavaş ne yapsınlar beğenirsiniz ...Bildiğiniz trakya yöresiyle biri diğerine ’’ ay sen ölme emi ’’ dedi diğeride ’’ ben niye ölücem bea sen öl ’’ ...Felan uzayıp gitti bunlar gülüşüyorlar ....Hani nerde az önceki telaş , süleymanın hazinelerini bulmuş gibi bir yüz ifadesi ve ay sen ölme emi ve konuyla alakasız bir cevap ben niye ölücem bea .....
2- Yolda arabayla gidiyoruz sislioba diye bir yer var orda gerçekten oba yani böyle bir orman yolu birde asfalt yol var orman yolu dediğim eski yol işte sağı solu orman fakat bu geçen yıla kadar hep o yol kullanılmış ...Gidiyoruz yok arkadaş indik çıktık viraj döndük sağımızı solumuzu orman sardı kayblduk diyede biraz ürkme var çünkü geri dönmek için arabanın dönme yeri bile yok ...O kadar gittik kaşımıza bir tabela çıktı ’’ askeri alandır girilmez ’’ neyse o arada bir yer vardı ordan dönüp geri geldik ....Uzaktan bir akrabamız ( trakyalı ) ne dese buyurursunuz ... ’’ orası eskiden sınırdı bea ordaki dere sınırdı , o tabelada eskiden kaldı ’’ ....Şimşekmi çaktı desem beynimde yoksa yıldırımmı düştü herneyse ama gerçektende öyleymiş bir gittik askeri alan dediği yerin 100 metre ilerisi yaklaşık 20 ev olan bir cami birde bakkalı küçük bir köy ....
3- Yine o uzaktan akrabamız olan kişiyle gidiyoruz tepeye sisliobaya giderken konuşuyoruz ama adamın dediğinin 6 kelimesinden 2 sini zor anlıyorum öyle kötü bir türkçe ve o kadar güzwel bir trakya şivesi ....Neyse yolda gidiyoruz ben arka koltuktayım babam yolda bir odun parçası gördü diğer arabalar çarpabilir kaza felan olmasın diye indi aşşağıya ve odunu alıp yolun kenarına attı ben o arada birşey hissediyorum araba geriyemi kayıyor ne ....Aman demeye kalmadan akrabamız olan dayı çekti el frenini bir oh ettim o sıradada tabi bazı dişlerin yaşlılıktan dökülmesi ve trakyalı havası katan heryere o gülüş unutulmazdı ...Başkalarını düşünürken geriye geriye biz kaza yapıyorduk ....
4- Gittik sisliobaya bal almaya felan köy balı arıcılık felan ben düşünürken aşşağıda bir köpek olduğunu gördüm tırstım birazda tabi köpek ne yapacağı belli olmaz çocuklar felanda etrafında dolaşıyor hayvanın zaten ’’ bi gidin bea şurda bi uyuyalım ’’ gibi sinirli bir ifadesi var derken oturduğum sürece köpeğin ifadesinin o olmadığını aslında her gelen geçen arabaya sadece kafasını kaldırıp baktığını ve tekrar yattığını gözlemledim .....Neyse uzaktan akrabamızın tek bir cümlesiyle şok oldum ve bir 2. şimşek veya yıldırım olayını yaşadım ....Arkadaşı bizim uzaktan akrabaya söylüyor .... ’’ Bak bak i..neye bak i...neye , ekmediğimiz yerdenmi bitiyon len sen ’’ ....Ne nasıl yani ekmediğimiz yerdenmi bitiyon len sen ne demek yauv ....Hala düşünüyorum ..... .
5 - Sislioba dediğimiz yerde o bakkalın yanındaki tahtadan yapılma oturma yerinde ...Ne olduğunu tam çıkaramadım çünkü ....Oturuyoruz derken yanda biryığın bira şişesi olduğunu gördüm belki vardır 100 tane yani o kadar fazla üst üste istiflenip koyulmuşlar oraya hemen babama ilişerek ’’ Burada yaşanır baba ’’ ... Dedim daha sonra bana gülümsedi ve ’’ Evet burda yaşanır ’’ dedi ...Sonra annemin teyzesinde kalıyorduk biz oraya gittiğimizde uğur isimli bir abi var annemin teyzesinin oğlu , olayı aydınlattı birazda benle dalga geçerek .... ’’ Orda yaşanır tabi neden yaşanmasın ama bilmiyorum acaba biliyormusun o biralar depozitolu olmasın insanlar boş şişeleri toplayıp para kazanıyor felan olmasın ’’ diyince ben 3 . şimşek veya yıldırım olayını yaşadım 3 tanesi fazla geldi gibiydi .... Meğer babamda biliyormuş bunu ve o yüzden bana gülümseyerek evet yaşanır demiş .....
6- Mesela orda olduğumuzun son günü Poyralıdayız annemin teyzesinin evinde onlar bir yere gitti ve bende aşşağıdaki annemin teyzesinin gelininin evine geçtim orda bilgisayara oturdum küçük bir kızları var daha 1 sınıfa gidiyor ben oturduğum sürece bilgisayara geldi ve oynamayacakmıyız , sen kaç saattir oturuyorsun ama , kalksana oynayalım felan ben bir sinirlendim böyle kalktım ve saatte baktımkimeğer 3 saattir bilgisayarın başındaymışım ne yapıyim 5 gün iç bilgisayar görmemişim ...Kızlada oynuyordum hani hem benim zamanım geçsin hemde eğlenelim felan ...Tam yukarı eve salona çıktık oynamaya daha başlayalı yarım saat oldu , olmadı annemler geldi ve İstanbula dönüş yolu başladı ....2 saat bilgisayar oynayıp 1 saatte o küçük kızla oynayabilirdim .... Neyse birdahaki gittiğim zamana inşaallah ...... .
Alıntı değildir tamamen kendi yazımımdır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.