- 1057 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
ÖĞRETMEN OLMASA MIYDIM ACABA???
İŞİ EVE TAŞINAN TEK MESLEK DALIDIR ÖĞRETMENLİK; GECE 12’ LERE 1’LERE KADAR DERS HAZIRLA, YAZILI SORUSU HAZIRLA, YAZILI KAĞIDI OKU, GÖZLE GÖRÜNENDEN ÇOK DAHA FAZLASI, GÖZLE GÖRÜNMEYEN YERDE, EVİMİZDE... VE ÇOCUKLARIMIZA, EŞİMİZE EN ÖNEMLİSİ DE KENDİMİZE AYIRACAĞIMIZ ZAMANDAN ÇALARAK ÇALIŞTIĞIMIZ, YORULDUĞUMUZ, UYKUSUZ, YORGUN VE GÜN BOYU AYAKTA GEÇEN SAATLERİMİZİN, ÇENE DÖKMEKTEN PATLAYAN GIRTLAĞIMIZIN, ÖĞRETMEN HASTALIĞI DENEN, "GASTRİT, FARENJİT, LARENJİT, VARİS, ROMATİZMAL HASTALIKLAR, KALP, TANSİYON, SES TELLERİNİN HARAB OLUP BELLİ ARALIKLARLA SES KAYBI GİBİ KALICI RAHATSIZLIKLAR", BUNLARIN HEPSİ AZ ÇALIŞILIYOR DENİLEN OLAYIN ÖZÜNE İNİLEMEMİŞ DÜŞÜNCELERİN GÜNDEME GELDİĞİ ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI DURUMLAR, YAZIK GERÇEKTEN YAZIK...
ÖĞRETMENLERİ ALAŞAĞI ETMEK İÇİN ELBİRLİK BU KADAR ÇABA NİYE, ÖĞRETMENLERİN HAFİFE ALINMASI SIKINTILARININ GÖRMEZDEN GELİNİP, BASİTE İNDİRGENMESİ, BU ÜLKENİN GELECEĞİNİN BASİTE ALINMASI DEMEK, BU ÜLKENİN İLERİYE GİTMESİ EĞİTİME, EĞİTİM DE AŞAĞILANMASI MODA HALİNE DÖNÜŞEN ÖĞRETMENE BAĞLI...
OLAY BU KADAR BASİTSE BİZ ÇİFTÇİLİĞE, HAYVANCILIĞA BAŞLAYALIM, HİÇ OLMAZSA YETİŞTİRDİĞİMİZ MEYVE SEBZE GÖZE GÖRÜNÜR. DOMATES-BİBER YETİŞTİRMİŞ, KOYUN-KEÇİ YETİŞTİRMİŞ DENİR. BİR KİŞİ OLSUN TAKDİR EDER HİÇ OLMAZSA... NEDİR BU BÖYLE ÖĞRETMENE KENDİNİ DEĞERSİZ HİSSETTİRME ÇABALARI EL BİRLİK...
ÖYLE GÖRÜNÜYOR Kİ BU İŞİ HERHANGİ BİRİ YAPABİLİR, ÜCRET KARŞILIĞI DAHA DA UCUZA GETİRİLEBİLİR, SONUÇ İSE MALUM! OKUMUŞ AMA CAHİLLER ORDUSU, BÖYLE BİR TOPLUM KİMİN İŞİNE GELİR ACABA, ÖĞRETMENİNE BU KADAR DEĞER VERMEYEN BAŞKA BİR MİLLET DAHA VAR MI ACABA DİYE DÜŞÜNMEYE BAŞLADIM.
ONCA YILLIK EMEKLER, BİR SERVET KARŞILIĞI OKUDUĞUMUZ OKULLAR, HEPSİ BOŞAMIYDI??? YILLARDIR ÇALIŞIP KAZANDIĞIMIZ, ONCA YIL OKUMAK İÇİN DÖKÜLEN PARALARI BİLE KARŞILAYABİLMİŞ DEĞİL. MANEVİ HAZZI DA SON GÜNLERDE İYİDEN İYİYE KAÇTI, HERKES HERŞEYİ DAHA DOĞRUSU ÖĞRETMENLİĞİ, ÖĞRETMENLERDEN DAHA İYİ BİLİR HALDE... ÖĞRENCİLER, VELİLER, İDARECİLER, BAŞTAKİ BÜYÜKLER TERECİYE TERE SATMA DERDİNDE...
EEE HERKES ÖĞRETMENLİĞİ, ÖĞRETMENDEN DAHA İYİ BİLDİĞİNE GÖRE BENCE ARTIK BAŞKA İŞ KOLLARINA UZANMANIN VAKTİ GELDİ GEÇİYOR. TARLALAR OTLAKLAR BİZİ BEKLER, YÜRÜYELİM ARKADAŞLARRR............
25/05/2012
PERİHAN METİN
NOT: DEĞERLİ ARKADAŞLAR, İNTERNET ORTAMINDA BÜYÜK HARF KULLANMANIN BAĞIRMAK ANLAMINA GELDİĞİNİ VE EDEBİ BİR YAZININ BÜYÜK HARFLE YAZILMASININ UYGUN OLMADIĞINI BİLİYORUM. ANCAK, BAZI DURUMLARDA GERÇEKTEN DE "YETER ARTIK!" DERCESİNE BAĞIRMAK GELİYOR İÇİMDEN... O NEDENLE ANLAYIŞINIZA SIĞINARAK BÜYÜK HARF KULLANMAYI TERCİH ETTİM. İLGİNİZ, ZAMAN AYIRIP OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER... SONSUZ SEVGİ VE SAYGILARIMLA...
YORUMLAR
evet öğretmenlik zor bir çok öğretmenin bu mesleğin hakkını vermek için çırpındığıda bir gerçektir
lakin
bir öğretmen olarak
öğretmenlerin önemli bir kısmının
gerçek öğretmenlik söz konusu edildiğinde masum olmadığını düşünüyorum
ve bu bağırtı çağırtı arasında onlarında öğretmenlik mesleği içinde değerlendirilmesinden nefret ediyorum...
Perihan Metin
Öğretmenlik çok zor bir iş...Şimdiki öğrenciler hiçbir şey öğrenmiyor.Cehalete doğru gidiyoruz.Önemli bir konuya değinmişsiniz.Saygılarımla
Perihan Metin
ÖZÜNÜZE, SÖZÜNÜZE, KALEMİNİZE BEREKET SEVGİLİ MESLEKTAŞIM.EVET BU SIRALAR ÖZELLİKLE ÖĞRETMENİN SIRTINDAN VURMALAR DEVAM EDİYOR HEMDE DEVLETİMİN, YÜCE BİR MİLLETİN BAŞBAKANINDAN, MİLLİLİKTEN UZAK DÜŞÜNCELERDEKİ EĞİTİM BAKANINDAN.BUNUN TEK AMACI VAR SEVGİLİ MESLEKTAŞIM, ASLINDA ONLARDA BİLİYORLAR Kİ, ÖĞRETMEN ÇOK YÜCE BİR İŞ YAPMAKTA AMA TEKEL ÖZELLEŞTİRMESİ GİBİ ÖNCEDEN DEDİKODUYLA ZEMİN HAZIRLAMAK VE AKABİNDE EĞİTİMİ TÜMÜYLE ÖZELLEŞTİRMEK.KISACASI ZEMİN HAZIRLAMANIN ÖN GİRİŞİMLERİ BUNLAR.SAYGI SELAMLARIMLA.
Perihan Metin
ilginiz, yorumunuz, zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler, hayırlı günler...