bekleme diyorlar artık senin için ,''boş laf'
Ne anlatır ki sensizliğin anlamını.tadım yok ,sana gelemem çünkü geldiğimde seninle olsam bile sevinemem .bana gelmenin mutluluğundan vazgeçemem .
anladıklarım var günler geçip gidiyor herşey değişiyor bir yokluğunun yarattığı boşluk aynı .Gelenler dolduramıyor sensizlikten kalan yerleri.her vazgeçmeye çalıştığımda içimde bin pişmanlıkla yok oldum.Aşk kelimesinin derinliği,beni içine aldı sensizliğin en uçurumdayken.
Acaba sensizim diyemi bu kadar çok aşk içindeyim? .her senli kelimede biraz daha tebessüm biraz daha acıdan geçtim.adının anlamında çoğaldım,senin için var oldum çoğu zaman .keşke becerebilseydik ’biz’ olmayı,keşke elimize geçen fırsatlarda kazanabilseydik birbirimizi..olmadı belki yapamadık yada beceremedik.neye ödetelim peki şimdi bunların acısını..kaderemi yoksa kadere yön veren davranışlarımızamı?
ardından koca bir hiçlik koca bir acı bıraktın habersiz.senin yaptığın hataların bedelini senin için konuşanlara ödetiyorum.kendimi yitirme yolundayım sende kaybolmaktan.en güçlü insan bile aşka mağlup olmuştur.akıl ve beden ne kadar güçlü olsada yürek hep dengeyi bozar .
elbet biticeksin ne aynı kalmış ki sen aynı kalıcaksın bende.bitmen önemli değil biliyormusun? önemli olan biterken yüreğimde küçük bile olsa izler kalması.bittiğinde ne sana ait bir iz nede sana dair bir his istemiyorum.adını duyduğumda yüreğimde kopan acıları yaşadığım sürece hiç bitmeyeceksin bende..
inandığım şeyler uğruna vazgeçmediklerim oldu çoğu zaman, duyduklarım karşında mahçup etmeni istiyorum beni .seni kazanmaya çalışmak için her şeye hazırım ben.en azından kazanmak için umudum olsun kaybetmek için değil..
her insana sevdiğin gözleri anlamlı geliyor gailba.ben inanmıyorum seninkiler çok başka çünkü.biraz şevkat biraz masum ve biraz da bir bakışta herşeyi anlaytıyor .gülüşün hayatın bana verdiği en büyük ödül gibi kaybolmak gibi sonsuzluğu bulmak gibi...
bekleme diyorlar artık senin için ,’’boş laf’
ben beklemezsem yok olurum hiç biri bilmiyor ki..