- 513 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
DUYGULARIN DÖNÜŞÜ
Küsmemeli yazar, yazılarına bebeğim. Açmalı, o geniş yüreğini eleştirilere, bildiği doğrulardan şaşmadan.
Kaçmamalı, kalemin ucundan damlayan, zehir olsa. Beyniyle tutmalı, kelimelerin dizilişini. Klavye olmalı, en iyi dosttu. Yazar küsmemeli satırlara, harflere, onu yücelten dostlarını düşünerek.
Kızmamalı, dostlar sofrasında önündeki eti alsalar, yerine soğan bile koysalar. Şiirler, anılar, öyküler dökülmeli, damlayarak ballar, kaymaklar, yürekten akarak.
Beni, klavyeye davet eden Kardeşim, işte geldim. Dostlarım, merhaba. Merhaba, yürekli insanlar. Yorumlar, düşünceler, güzellikler saçan, taşın içini, demirin pasını, uzayın uzağını, doğumu, ölümü yaşatan, sevgiyi, nefreti paylaşan, güzel kalemler merhaba.
Aldığın soluğun, verdiğim nefesin, beynimdeki fırtınanın, kalbimdeki heyecanın, gülümsememin, sizlerle olduğunu biliyorum. Yüzünü göremediğim kalemlerin, sıcaklığını hissettiğim için, çok mutluyum.
Hepinize teşekkürler. Hepinize saygılar.
E.YAŞAR OVALİ
25.05.2012
YORUMLAR
HOŞ GELDİNİZ..... SEFALAR VE SEVGİLER GETİRDİNİZ.... iyi ki geri geldiniz sevgili Yazarım.
""Kaçmamalı, kalemin ucundan damlayan, zehir olsa. Beyniyle tutmalı, kelimelerin dizilişini. Klavye olmalı, en iyi dosttu. Yazar küsmemeli satırlara, harflere, onu yücelten dostlarını düşünerek."""
İŞTE BU SES, BU YÜREK HEP LAYIKTIR ALKIŞA..
SEVGİMLE VE SAYGIMLA DAİMA .........
kukurikuu
kağıt oynamasını, lotoyu , totoyu bilmem, artık dağ turlarına da çıkamıyorum
biraz motosiklet ve çokca yazı yazmak, tek hobim.
Yazılar okunmazsa , neye yarar? Zaten , on bini aşkın sayfa ,kitap öykü
ve hatıra yazılarımı yayınlayamıyorum. Bir de, bir anlık öfke ile bu küçük mutluluktan kopmak , beni de üzdü.
Sizleri seviyorum. Saygılarımla.
kukurikuu
Düşünüyorum da, hayatımda ; içki yok, kumar yok ,sigara yok, hayatım
da at yarışı bile oynamadım, kahveye hiç gitmedim, artık dağa tırmanmayı
*oks yapmayı, kamp kurmayı bile canım istemiyor. Tek yaptığım yazı yazmak.
Ama, on bin sayfayı aşan , birkaç kitap, yüzlerce öykü ve anılarımı zaten kendimce sakıncalı bularak ,kimseyle paylaşamıyorum. Öyleyse kendi kendime kırılıp çekilmenin anlamı ne.
Kendimi, hoş görüye davet ederek döndüm. Bu geniş dünyada mutlu olmaya , siz dostlarımla birkaç şey paylaşıp, bir hoş seda içinde gitmeye kararlıyım.
Seni ve herkesi seviyorum.
inci*
İnşallah bir gün yazdıklarınızı derleyip yayımlarsınız ve sizden sonraya sizi taşıyan bir eser olarak yerini alır.
Saygım ve sevgimle daima.
kukurikuu
Bu güzel karşılamanız için teşekkür ederim.
Tenkide karşılık verebilecek kadar olgunlaşmadığımı anladım.
Çalışacağım.
Saygılarımla.
kukurikuu
Güzel yorumunuza teşekkür ederim.
Dostlara sayfamda rastlamak , ne büyük onur.
Teşekkürler.