Lavanta
O değil de;
Dün bizim kuzenle konuştum. Ev arkadaşıyla birlikte bahçedeki lavantayı nane zannederek önce dolmaya sonra salataya koymuşlar.
Yasmin, ’dolmaya farklı bir boyut getirdik ama salatada çok kötü oldu... iğğğ rençç olduu’ diyor.
Üstelik dolmayı misafire sunmuşlar. Misafir dolmayı öve öve bitirememiş. ’
’Çok değişik bir tat var, sanırım reyhan’ demiş. Gerçeği öğrendiğinde masadan kalkmış ve sonra bidaha ağzına bir lokma bile koymamış.
Bizim kız, ’halbüküsü biz iki saat önce yemiştik, ölmedik... az kalsın lavantadan ölen ilk insan türü olacakmışızzz’ diyor.
Demek ki neymiş?
Her gördüğün yeşile yeşillenmicekmişsin...
O değil de;
Hava çok güzel yaa... biraz dışarı çıksam temiz hava alsam. Aslında bugün Bursa’ya davetliydim ama tembellik ettim, gitmedim.
:) Gitmeme nedenim kesinlikle lavantalı dolma yememek için değildi. Dolma bu yaa! olsun da lavantalı olsun.
O değil de;
Günlerdir dışardan trampet sesi geliyor. Bizden habersiz bayram mı kutluyorlar n’apıyolar anlamadım ki...
Bazen ritm yükseliyor... Kimin çaldığını görmesem de her geçen gün daha iyi çaldıklarını söylemeliyim.
Çalışmakkk... çalışmakkk... çalışmakkkk...
O değil de;
’Analar kuzusu reyhan reyhan reyhan/alem sana heyran heyran heyran/ne güzelsin ay kız/bir tanesin ay kız/dağlar kızı reyhan...’ diye devam ediyor.
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Yazının ana fikri müthişti ben ona bayıldım ve de sanırım bu konu üzerine bir şeyler yazabilirim...Evet ''Her gördüğün yeşilliğe yeşillenmeyeceksin'' İşte budur...
Selam ve sevgilerimle...
Haa unutmadan...Bursa'da hangi yeşilliği yersen ye bir şey olmaz.
Esma KAHRAMAN
zaten sıfır beden... kızın başını yakmayalım
sami biberoğulları
Esma KAHRAMAN
:))))))))))))))))))))))) şaka gibiydi...
Ha benim "kezban yenge kezban yenge" çalan çalana çalınmışlık bin paraya.Bende boru çaldım tranbetin yanında çalanlara. O değilde ben belli olsun dedimde. Ağzım doldu nefesim çekildi borudan içeri.Dolu dolu dolduruldu bayramlık dolmaların içine....Açıktım bennnnnnnnn kezban yengeeeee hani acı dolma yapcaktın bizeeeeeeee hüngür hüngür hıçkırık......
O değilde iyi bayramlar...yaşasın huni kardeşliği......
Esma KAHRAMAN
:))))))))))))) sevgilerimle. iyi bayramlar.
Ah şu gençler ...
Dooru dürüz bi yemek bile yapmayı beceremiyolar.
Benim de bi yeğenim var yemek yap dedin mi ya Makarna ya da yumurtayı yakıyor ocakta.
Bi gün pişirirse o gün orta boy bi "sığır" kesicek babası adağı var.
Yine de bi sığır karda olucan diyorum "şükür" diyor.
Oysa ne güzel ızgarası olan mahlükatlar var...
Yaprak ilen ne uğraşırsın be kardeşim...
Selam ve saygı ile.
Esma KAHRAMAN
erolabi
evde kalıcak...