- 926 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Küçük bir nefes
Umut . . .! ne güzel birşey .. Ama artık Umut etmiyoruz çünkü umudumUza ediliyor.. Son kalan Bu elimizde Ve tek koruyabildiğimiz..
Çoğumuz nedenini bilmediğimiz bir yalnızlık dünyası içerisinde Umut yitirişleri yaşıyoruz..
Oysa ki yaşadığımiz kadardir hayat.. Neden yaşamayı seçemiyorUz.. Ya üzülüyoruz yada üzüyoruz.. Yok mu bunun dengesi..
Var..
Insan olmayı becerebilmek..
Kaçımız insan olabiliyoruz karşılıklı birlikteliklerde.. Kaçımız sırf yalnız kalmamak için arsızca sevgileri kullanıyoruz kullandırttırıyoruz...? Isyanlar niye .. Bencilliğimiz mi !
Evet..!
Şimdi bir nefes Al.. Derin.. Ve kimsin .. Ne istiyorsun onu sor kendine kimseyi düşünmeden.. Gözlerini kapat keşke demeden umudunu yeşert Ve kendine acıma artık..
Ne istiyorsun .. Ne buluyorsun.. Ne yapıyorsun..?
YORUMLAR
İnsan olabilmek bir sanattır..bir beceridir. Nefes almak yetmez, sadece kendin için yaşamak da yetmez. İnsan olmak: İyi düşünmektir..güzel görmektir..hissedebilmektir..kalbini, beynini, gözlerini doğru kullanıp diline yansıtmaktır.
Ah..be dostum..vallahi kalmamış insanlık, artık şaşıramıyorum bile..riyakarlık..bencillik..hainlik..almış başını gidiyor dört nala,
nereye gidiyor bu insancıklar, nedir bu suskunluk nedir bu fitnelik.
Allahıma hep dua ediyorum: Alma benden bu güzel duygularımı..
yetmesin güçleri kendilerine uydurmaya..alma gücümü benden
başederim ben bunlarla.
Ruhunuza sağlık olsun arkadaşım..selamlar sevgiler.
leb-i şima
Her Sabah Öyle Umutlara Gebe Bi Günle Kalkıyorumki.. Gün Gecmesın Umudumuz Yerlerde Kalmasın, Onca Umutsuzluk İcınde Umudu Buldugum Tek Insandan Şimdi Arsızca Bekledigim Tek Şey Yıne Ve Yıne Bır Yudum UMUT... Harıka Bı Anlatım Yaşanmışlıgın Ve Bekleyışın Acı Yuzu Emegınıze Saglık.
Aşkın_Sılam tarafından 6/14/2012 8:10:12 PM zamanında düzenlenmiştir.