- 1321 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
*****Adam ol****
Üç gün boyunca ruyalarim da boğuyordun beni..Kaciyordum senden..Oysa ben ve kaçmak senden nede zit şeyler..Korkuyordum aramaktan sesini duymaya cesaretim varmi onu da bilmiyordum ya oda ayri..Hıcrıklar için de uyandim..Catlayana kadar ağladim..Sonra telefonu ellime aldim.Kayitli değildi telefonun tabiî ki de akliniza kaydettiyseniz işiniz zor cidden numarayi girdim..Yes tuşu..? cevap yok..! Beni tutabilirmi kimse başladim ağlamaya pişman oldum tabi ki de aradiğima..Aradan 10dk ya geçt ya geçmedi..Telefonum çaldi..Tabi ki de o’du..Biraz caldi..
-Efendim._??
-Nasilsin iyimisin sesin çok kötu geliyor nerdesin sen _??
-Evdeyim.Kötuyum gelirmisin dedim..?
-Tamam da neden_?Ne oldu söylermisin çokmu acil_??
-Nedeni sorma..Bi şey olmadi gelmen gerek..
-Tamam 5dk orda olurum şimdi bi yerdeyim..
-Tamam ararsin..
Telefon sonrasi tabi ki de hazirlanacak takattim yoktu 5dk gecmeden
_Aşaği gel geldim..
-Tamam..
Aşaği indim bi haşimla..O kadar cabuk geldiğine gore beni onemsiyordu belliyi merakkin dan koşa koşa gelmişti buda güzel bi şeydi…Arabaya bindim hal hattir ettik..Sesiz bi yere gitmesini ve yol boyunca koşmamasini söyledim..!Yol boyunca ağliyordum dayanamadi tabi ki..
- Yeter ya ne oluyor neyin var anlatirmisin lutfen yada sus ve aglama istemiyorum aglamani..
-Dur sağda..Şu yağmurun ne kadar hizli yağdiğini goruyorsun demi.?Simdi ben aşaği insem yagmurla yarişabilirmiyim dersin_?
-Sen yarişirsin dur yarişmadan anlat ama bekle bi yere gidicez orasi güzel orda konuşalim belli ki cok kotusun..
Konuşamiyordum kafami salladim oda bana bakamiyordu..Arada yeter lutfen dedi yol boyunca gitmek istediği yere birazhizli gitmesiyle korkum yükseliyordu..Yarişiyorduk sanki herkezle..Gelmiştik sesiz sakin Arkasi yol kenari yan tarafi ucurum sesiz sakindi..Durduk biraz..
-Evet anlat sözunu kesmeden seni dinliycem dedi..!
-Ben söze nasil başliycağimi bilmiyorum aslin da..Seninle yılarmiz gecti kotu iyi..Ama..İşte bilmiyorum ben seni görmek istedim..Sensiz hersey cok anlamsiz cok manasiz..Hersey sana deyip geciyor..Kendimi bi seneryoda saniyorum bazen sen yokken varmiş gibi..Sacma ruyalar göruyorum seni özluyorum..Kokun her yere sınmıs adeta dar geliyor bedenim her yere..Piç gibi hissediyorum kendimi sen yokken Sevdam ve beni baş başa biraktin şu ucurum gibi ölume ramak kala yaşiyorum adeta..Söylenecek onca şey var ki nefes alamiyorum..Islanmaya ne dersin_??
Aşaği inip kapımı acti..
-Hadi gel.seninle islanmak ne kelime atlarim ucurumdan dedi..
Dakkıkalar icinde sırılsıklam olduk..Arabaya bindik biraz sakinleştim..
-Üzülme sen ne kadar üzülursen bende o kadar uzuluyorum sana kıyamıyorum aglamiycam diye soz vermiştin en son gene karşim da agliyorsun ve ben seni ağlatiyorum..Bu daha cok canimi yakiyor..
Sarlidim tabi ki dayanamadi..Bıraz omzunda agladıktan sonra beyaz switi hep rumel olmustu Konustuk nende boyle oldugumuzu neden severken ayrı oldugumuzu..Bi hatta vardi bi yanliş vardi bizi bizden ayiran. Neydi_?
Seni sevmek kimi zaman acımasız bir kalp ağrısı kimi zaman da o ağrıya tek çare...seni sevmek kimi zaman tereddütsüz ateşe yürümek kimi zamanda soğuk bir duş etkisi...seni sevmek dayanacak gücümün kalmadığı onlarda bile...her güçlüğe göğüs gerebilmek seni sevmek belkileri...amaları...keşkeleri yok edip...her duada seni ilk sıraya koyabilmek...!
Tek gerceğimsin tek duam tek emelimsin..!Hadi böyle ölelim..Götu beni taa cehenemin dibine kadar..
Mükemmel aşk, insanın kendisini mutsuz edecek kişiyi sevmesidir.Tek gercek bu sanirim..
Buttun saırler erkektır dıyorlarr..Sacmalıyorlar..Acının cınsı cıbılıyetı olurmuymus_??
Şiir arıyorsan, Bi kadının gozyaslarını oku..Adam olda...
YORUMLAR
Şirr kalbi olan her insanın eseridir-bize sunduğudur.Tüm şairler erkektir-kızdır-insandır denilemez-nice şair kuşlarda vardır benim gözümde...
Sitem dolu bir yazınızı okudum ne diyeceğimi bilemiyorum karmaşık bir dünyada çaresizlik içinde rüzgarda savruluyorsun kimi zaman istediğin yöne esebiliyorsun; ama çok zor günler yaşıyorsun tez zamanda zihninin durulmasını ve derin acından kurtulmanı dilerim değerli ablacım....
Saygılarımla AŞK MELEĞİ....