Kaybedilmişlikler Üzerine Söz Vermek
Canimi alacak kadar kudretliydin oysa,Gunahimi alip gitmene ne gerek vardi...Bir gün bile aklımdan çıkmazken sen ,nasıl olurda Gururum benim Kalbimin önüne gecebilirdi ki.. Uzak diyarlarda oldugundan mı yoksa dahada yakından Sol Yanım da gibi mi oldugundan bana ,sana böle davranmak zorunda kalıyordum…İmkansızdı sevgımız belki ,Zorduda ama olsun ASIL OLAN ZOR OLANI BASARMAK DEĞİLMİDİR SEVDİĞİM. ?? … Sen herkesden herseyden farklıydın sanki mevsimde açan bi kır çiçeginin kokusunun tüm çiçeklere bulaması gibi etrafımda gördüğüm her kadında senin özelliklerini aradım ,baktım ama Bulamadım..Acaba senin Mevsimini mi Şaşırmıstım Sevdiğim???
Aşk olamazdı bu eger aşk olsaydı bu kac defa bitti derken yenıden Aklımdan Beynımden ve kalbımden cıkarabilridim seni Vazgeçilmezim…Asktan öte bir sevgıyı sana tarif edebilseydım keske belki Dunya uzerinde tarifi olmayan bir duygu işte… Sen tarifi olmayandın ki Nasıl Tarif etsem yutkunuyorum şuan, bir kar tanesinin buluttan duserken ki hüznü kadar o buluta…
Ne var bu Şantıyede , neydı senden uzakta olma nedenim neydı sana olan Sevgimin önüne geçen…Bigün seni kaybetmeden ,senin bana olan sevginden bır dirhem bile azalmadan değerini anlıyacağıma Söz veriyorum...Ve bu söz Kaybedilmişlikler üzerine verilmiş Bir SÖZ OLMALI SENİN İÇİN....
.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.