- 1077 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Erkekler kadınlardan korkar olmuş...
Güzel olmak büyük avantaj,akıl ise caiz degil bir değişik yaratık kadın" Aklı selim insanlar, kadın olsun, erkek olsun fark etmez. dejenere olmayı kabul etmezler… hepimiz başkaları tarafından beğenilmeyi isteriz,… fakat aç gözlü bir şekilde daldan dala sıçrayarak daima arayış ve beklenti içerisinde olan bir kadın cahil korkularının yüzünden hemcinslerine zarar verir.Daima eleştirdiğimiz avrupalı kadınlarla Türk kadınları arasındaki fark son dönemde farklı bir şekilde yer degiştirdi,Birçok ilişki, güzel ve süslü hayaller, istek ve arzularla başlar diye bilinir ne yazikki tüm bu bilinenler ilişkiler mezarlığında son bulan tek gecelik belki bir kaç haftalık ilişkilere bıraktı kendini.
Avrupalı kadınlar demiştim sade görüntüleriyle gösterişten uzak realist doğal kadın halleri bizim kadınımızı gözlemlediğimde ise manken edasıyla caddelerde salınan avlanmaya ve tavlanmaya hazır boya küpüne batmış gökkuşağı resmeden genc kızlar ve kadınlar, kalite ve kültürden son derece uzak kendini eğitmekten ziyade sergilemeye şekillenmiş bedenler.Erkekler kadınlardan korkar olmuş avını seçen kadın hafif tavırlarıyla allem edip kallem edip isteğini çekinmeden söylüyor olmadı başka kapıya"kısır bir döngü üç kuruşluk yemek uğruna gerçeklesen buluşmalar ,evlilik hayalleriyle süslü yataklarda boğulan aşk safsataları.Biz severiz kirletmeyi sınırımızı bilmeden kafamıza göre takılmayı ve ne hikmetse iş lafa gelince azize oluruz birdenbire.Gerçek olan şudurki erkeklerden yakınan sevgili bayanlar düşman sizsiniz ilgi ve alaka görmek uğruna fütursuzca harcadığınız kadınlık bugünkü durumuyla yalnız bir kadın eseridir. İlişkilere skor gözüyle bakmaktan çok birliktelik gözüyle bakabilmeyi başarırsak en azından oyunu kuralına göre oynamış oluruz,zira kadın gerek zihinsel, gerek duygusal yönden erkekten daha eksikli değildir kendimize zekasız hayvan muammelesi yaptırmak kadınlık değildir,Kadın ruhen şefkat ve teslimiyetle donanımlı yaratılmıştir Erkek ise adalet ve merhamet! bu şekilde bir araya geldiklerinde denge sağlanır hafif ,düsüncesiz pazarlayıcı yöntemlerle kendini gösteren kadın tüm bu dengeleri bozar.
Bir kadının yüzündeki ifade, üzerindeki giysiden çok daha önemlidir. DALE CARNEGIE
YORUMLAR
Sabahleyin öğretim teknikleri diye bir kitapçık okumuştum. Yarışmacı öğretim, bireysel öğretim ve kubaşık öğretim.
Sözünü ettiğiniz skorcu yaklaşım bana yarışmacı öğretimi çağrıştırdı. Büyük bir çoğunluığumuz da bireysel öğretim gibi hayatı tek başına yaşıyor. Ama gönlüm artık kubaşık öğretime geçelim, bir bütünlük ve beraberli yaşamayı öğrenelim diyor.
Yazınız güzeldi, tuz olmadan geçemedim:))) tebrikler