- 576 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DERİN...
Nerden geldi aklıma bilmem ama birden 2005 senesine gitti duygularım..!
2005 de bi Kasım ayı herzamanki bugulu güz bir hava mahkumdu gökyüzünde ,sanki günün sonunun farkındaymış gibi fırtına yagmur vardı İstanbulda...
O sıralar öyle masumum kı kucucuk kalbimde bi delıkanlı sıgdırmıs mınık bi kelebek gibi yasamaya çalışıyordum..Ta ki sonunu görene kadar kelebek ömrü kısa boşa dememişler ya sayılıydı mutlu gunlerim.O delıkanlı Bursa da bi yerlerde yasıyordu işte o pazar günü beni görmeye geldi buz gıbı hava birden sımsıcaktı benim için terler ustumden çisil çisil dokuluyordu midemde bi kelebek cırpınıyordu .Ailecek güzel bi kahvaltı sonra hoş sohbetler gelişti günün ilerleyen saatlerinde saatler oyle hızlıydıkı aksam nasıl olmus belli değildi arkadaslar kuzenler derken eglence saheneydi taa ki içeriden aile me ait olan o guzel bayan girene kadar birden sevdigim adamın gözleri parıldadı beni görmez oldu guzelliğine vurulmustu hissetmiştim Kadınlar anlar derler ya ben o kucuk halımle onu hemen farkettim çömez duygularımla oluruna bırakım derken baktım gıt gıde ihanete yol açmıs bu samimiyetsız davranışlar ....Gözlerimde yara varmışcasına kendimi sıkmaktan acıyordu buz kesmisti elim ayagım onların her sırnasık tavırlarında kan akıyordu sankı gözlerimden ...Aglamak dermisiniz ona bilmem benim için haykırıstı farkında değilmişler gibi onlar anılarına anı eklerken benim günüm gecem zehir zembelekti isyan etsem yanlıs anladın derler dıye sustum yuttum ta ki sabaha kadar...
Acım oyle yuzume vurmustu bi çelme takıp kadere yakasım vardı hepsini gözlerimin önünnde ilk askım beni aldatıyordu benim yanımda..!o anlarını ölümsüzleştirmek istediler benden bi resim çekmemi dile getirdiler oyle kor oyle donuk kalmısım kı idrak etmem 5 dakıkamı aldı ellerim titrek çektim resimleri..Okurken sen yanlıs anlamıssındır diyenleriniz olur evet bende oyle olsun cok istemiştim taa ki
İşte o lannetlendiğim gün dogum gunum sabahı hani eskiden msn konusmaları dururduya bende akrep kadını olarak okumak istedim belki benden bahsetmişlerdir diye bide ne göreyim ask itirafları fırtınalar şimsekler çakıyor benliğimde gözlerimde yaş yerine intikam ..
Ne yaptım biliyormusunuz hepsinii birer birer haykırdım inkanlar yalanlar cabası bugun neden böyle kötü bi anımı dile döktüm bilinmez ama mazimde en derin yaramdır bu benim kaç sene gecsede canım acımıştı ...!
Ben bu intikam yuzunden okulumdan oldum ...psikolojimi ruh halimi sormasanız iyi edersiniz darmadagın..!
Bu yuzden siz siz olun bi insanı ilk siz tanıyın ailemde tanısın sevsin demeden önce iyiice bilin huyunu suyunu..!