- 973 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Hayata Dair
Ömür dediğiniz nedirki? Koskoca bir ömür, öenemli olan onun içine neler sığdırabildiğinizdir.Bazen acıları sığdırabilirsiniz o koskoca ömüre bazen sevinçleri, yaşantılar ne kadar monotonlaşsada ne kadar sıkıcı bir hal alsada , hayatını değiştirebilecek süprizler oluyor hayatta...
Siz hayatı nasıl yaşadınız? Amaçları değerlendirerek mi ? Yoksa amaçsızca mı? Hayatta hiç birşey amaçsız değildir. Bu dünyaya gelmekte bir amaç için değil mi? Bir amacınız olmalı ne yapmak istediğinizi kendinize sorun, en güzel en iyi şekilde bir yerlere mi gelmek istersiniz? Yoksa yaşamak denilen mücadelede boğulmakmı? Sahi ne yapmak isterdiniz hayata dört elle sarılmak mı yoksa o hayatta bocalayıp ziyan olmak mı? Özgüveninizin tam, yere sağlam basan, ben yapıcam ,başarıcam deyip hayata dört elle sarılan tek başına mutlu olmayı başarabilen bir insanlar olmalıyız.
Herşey sizi bir birey yapmaya yetmeli, en önemlisi sevin herşeyi sevmek güzeldir, insan sevdikçe güzelleşir, ruhu güzelleşir,kalbi güzelleşir,Sevin; toprağı sevin,kuşları sevin ,yaradanı sevin,gökyüzünü sevin,denizi ağaçları sevin,sizi siz yapan insanları sevin, sizi tam bütün yapan size değer veren insanları sevin. Beklentisiz sevin,beklentisiz yaşayın hayatınızı,karşılıksızca sevin herşeyi .O zaman mutluluğun kapılarını aralamışsınız demektir.
"Hayatta Mutlu Olmanız Dileğiyle"
Filiz Çağlar