- 1351 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
ŞUNU BUNU
Nasıl bir dünyada yaşıyoruz anlayamaz hale geldim. Neye inanayım ya da neye inanmayayım bilemiyorum. Bir tuhaf olmuş insanoğlu, kimin eli kimin cebinde, şaştım vallahi! Her attığım adımda bir hikaye çıkıyor karşıma. Kendini övenler mi, namus abidesi hatunlar mı ,yaşanmışlıkları ile kendini acındıranlar mı, beyefendi takılan züppeler mi ....
Bu yaşıma geldim nelerini gördüm ben oooo hangini anlatsam derken, hep ertelerken bu akşam az biraz anlatayım dedim. Edebiyat Defterinde nice insanlar tanıdım ben, nasıl da güzel yürekler var aralarında. Hele biri var ki benim için anam gibi oldu, onu gerçekten seviyorum, tam bir hanımefendi yaşını almış gün görmüş olgun bir melek o.... Bir de canımda canım vardı, kız kardeşim, can dostum, sırdaşım bahçemin en güzel çiçeği. Beraber ağlar, beraber gülerdik, ama şimdi aramızda soğuk rüzgarlar esiyor. Onu çok özlüyorum, onun için dua ediyorum, ama bu duruma sebeb olanlara da bedduaların en ağırını ediyorum.... İşte onlar, onlar yok mu hanımefendi kisvesine bürünmüş İblisler yalanları ile kandırmaya çalışırken insanları, bilmezler ki sadece kendilerini kandırdıklarını. Bir yere kadar acındırırlar, bir yere kadar yalanlarla gözleri boyarlar ve bir anda bakarlar ki hiçlikte boğuluyorlar. Ne geçiyor bu çirkef ruhların eline, insanlara çamur atmakla ya da sanalda tanıyıp aşk duvarlarını adını kazıdıkları adamlar için savaşmakta ???
İçler acısı bunların hali, ama asıl komik olanlar da bunlara inanıp peşlerinden gidenler. Hayattın güzelliklerini yaşamak varken neyin savaşını veriyoruz allah aşkına! Birileri birilerine ŞUNU demiş, desin ya da birileri birine BUNU demiş desin. Onlar şunu,bunu dedi diye öyle mi olunuyor? İnanın ben hiç bir şeyi umursamıyorum kendimle barışık bir insanım kim ne derse desin; hatta -aramızda kalsın- bu dedikodulara çok da gülüyorum. Onlar bir halt ettiklerini düşünürken, kendilerine yandaş ararken beni ne kadar eğlendirdiklerini bilseler bunu yaparlar mıydı acaba ne dersiniz sevgili dostlar :))))
YORUMLAR
bu yazıdan alası can sağlığı bie yazacak birşey kalmamış kadınlar hem his olarak yanılmaz
erkeklerden daha duyarlıdır ateş olmayan yerden duman çıkmaz vardır ablamızın bir bildiği
hep kadınlarda bulmak istemiyorum ben tüm kabahati hemcinslerimin de var densizliği
bir bahane ile rahatsız ediveriyorlar şaireleri kendisini bilen sizler gibi değerli şairlere sahte hesap açan
iki şiir yazıp aşk peşinde koşan kadınlardır buranın tüm kirliliği saygılarımla
Ah be melek kalplim neler oldu sana senin üzülmene hiç kıyamam. Bırak kim ne derse desin herkes karşısındakini kendisi gibi bilirmiş kendi meziyeti neyse öyle görürmüş. Herkes iyi olsaydı iyiliğin kıymeti bilinmezdi değilmi?
Seni seviyorum üzme tatlı canını sevgimi Dualarımla gönderiyorum. Allaha emanet ol.
NURCAN CANDAR UYGUR
emine erdem
maalesef insanımızın geldiği durum bu.sadece burada değil,her yerde aynı değilmi?
okulda,mahallede,işyerinde aynı olumsuzluklar yaşanmakta.
bıraktık insanlığı,bıraktık öbür tarafı,basit menfaatler uğruna ne şekillere giriyoruz.
Yazıklar olsun...
tebrik ederim güzel bir yazı kalemden süzülmüş.
Tatlı bir hanım efendinin akıcı düşünceleri abla ben suna kanaat getirdim seninle aynı seyleri düsünüyoruz sanki kendim kaleme almisim gibi bu yaziyi öyle hissettim o yüzden bunun altına benim ismimide yazda aynısını bende yazip paylasmayim ugrastirma beni :))) Ama sonuna kadar haklı cümleler ki bunlar olması gereken seyler abla eğer bu tür insanlar olmasa biz onlardan farkımızı nasıl anlayabilirdik ki burdaki düsünceler tamamiyle senin farkin bosvereceksin dedigin gibi cünkü farklısın...