- 1812 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Osman Gedikli
Spor dünyâsından, seyircilerden tanıdık simâları ya da yakınlarının ölüm haberlerini burada duyuralım...
Davut Gedikli’nin Babası, Osman Gedikli(Ölümü: Mayıs,2012).
Osman Gedikli, yıllarca Trabzon Şehir Stadı’nın seyirci giriş kapısında Trabzonspor adına görev aldı... Otuz yıldır tanırdım... Bir adaş arkadaşı(O.B.) ile ziyâretine gittiğimizde, vedâlaşıp yanından ayrılırken benden ne istedi biliyor musunuz?...
-"Kadir, bana bir Trabzonspor Rozeti getirir misin?" Öyle dokundu ki, bana;
- Ne demek Osman abi, hemen alır getiririm... O benden, eski bir Trabzonspor rozeti bekliyordu... nereden bulayım... yolda gelirken aklıma geldi; karşımızda Trabzonspor Satış Mağazası var; Allah râzı olsun, imdâdıma yetişti; burada olmaları. Bir koşu alıp- geriye Osman abinin evine geldiğimde; rozeti ambalajında görmesi ile yüzündeki çocuk sevincini görecektiniz... rahatsızlığından evden çıkamıyor amma Trabzonspor rozetini özellikle arıyor... şu engin duyguya bakınız. Trabzonsporluluk bu işte...
Saygıdeğer ve Sevgili Site arkadaşlarım; Yaşım 61 amma, aranızda olmakla sizin yaşınızdayım gibi kendimi hissediyor ve sitemize katkıda bulunmaya çalışırken kendimi size bir görevli gibi hissediyorum.
Konuyu açarken bunları yazmak aklımın ucundan bile geçmiyordu. Sâdece, Davut Gedikli’yi tanıdığınızı düşünerek işe başladım; Osman Gedikli Abinin Trabzonsporla ilgisi o an aklıma gelmemişti.
Bu hâtırat gibi oldu. Bağışlayın... sözü çok uzattım.
Fotoğrafı ile konuyu bağlayayım...
Hoşça kalınız.
kadiryeter Kadir Yeter.
21 MAYIS 2012- KAVAKMEYDAN- TRABZON.
YORUMLAR
Değerli arkadaşımdan doğru bir adım.
Başarılarınızın devamı dileklerimle,
Saygılar...
kadiryeter
Sağolasın; Mânevî Misâfirimizin Şair Oğlu; Mehmet Aktaş...
Selâmımla karşılayıp- uğurladım.
kadiryeter
21.5.2012- TRANZON.