- 1955 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
bir ömür beraber
18.05.2012
09:36 saate varana kadar yazıyorum:)
…KADER…..
Bu sefer bu mektuba nereden ve neresinden başlayacağım kaygısı olmadan yazmaktayım..
tek farlılığı elimde kalem yerine klavye tuşlarının, zihnimde ensest fikirler olan ve bu düşünceleri parmaklarımla tuşlara dokundurarak harekete geçiren, ismini ise kader diye adlandırdığım bir mektup dur
öncelikle deyinmek istediğim konu, kafanda soru işareti barındırmadan envai düşüncelere yer vermeden mektubun isminin neden kader olduğu konusudur... Kader : çünkü bunca zaman aradan geçmiş, ve bunca zaman yaşanan bu aşkın bu ilerleyişin bulunduğumuz bu ortamın,rengini gidişini ilerleyişini değiştireceğine inandığım ve değiştirmesi adına zihnimde kararsız kalıp acaba yazsammı dediğim, bu tür çıkmaz ve kaba ilerleyiş adına (son) ve değişmesi umudunada kader dediğim mektubumdur .
sende ne değişti bilmiyorum,enteresansın demekten bile kaçınmıyorum, çünkü bir iyi haldesin bir kötü. Bazen öyle Bir bağlısın ki hayata ve bana,verdiğin sevgi,yaşattığın tutku,yansıttığın aşk ve şefkat bambaşkasın yani..
sımsıkı ve sıcacıksın..
bu dönemlerde bende bambaşkayım sana. Melek gibi bir adamım.herşey karşılıklı ortamında değil ama. Sen mutsuzken sebebi başka bir şeyse birlikte olmak istiyorum. Birlikte üzülelim istiyorum,Seni üzen beni üzer teziyle yaklaşıyorum..
Bizi yıpratan senin istemediğim hal ve hareketlerin.
Neyse ki büyük sebep olmamasına rağmen gene de incitiyor beni..
seni yıpratacak üzecek her şeyin, ailenin kardeşinin dahi olsa karşısın da duracak, temeli aşk ve sadakat olan sevgi ve bağlılıkla kimin karşısında durmam gerekiyorsa dururum..ben korkak kaçak liseli aşkı yaşamıyorum.. Ben senin üzülmemeni incinmemeni bu denli göz önünde bulundurarak her şeyin karşısında durma cesaretiyle severken sen benim kaçmak saklanmak gibi bir yapının olmadığını bilerek beni üzüp inciltiyorsun yarim..ev aile sorunlar ve bu takım olaylar mevzusunu bunlara bir çare bularak bir cesaret isteğiyle karşılayacağını umuyor Ve inşallah iyi olur ve iyi olacak diyorum
Bu mektubu yazarken şu zihniyete sahip duygularla yazdığımı bilmeni isterim
BİR İNSANIN YAŞAMINDAN DAHA DEĞERLİ BİRŞEY YOKSA,O İNSANIN YAŞAMININDA BİR DEĞERİ YOKTUR .. sen benim yaşamımdan daha değerlisin
Evet gene aynı konular, ama bu sefer, deyim ve söyleşi farklı…
sevgilim güzel yarim…
Biz neden gezemiyoruz ?
biz neden diğer aşıklar gibi, gördüğümüz imrendiğimiz sevgililer gibi değiliz..
bizim neyimiz eksik onlardan.. Onlar bizden fazlamı seviyorlar birbirlerini,
bizden daha mı çok aşıklar birbirlerine, değil işte değil... Biz her zaman söylediğimiz ve yaşadığımız gibi kimse bizim gibi olmaz olamaz..
kimse senin beni, benimse seni düşündüğüm gibi düşünemez dediğimiz gibi,bizim gibi sevemezler olamazlar vurgusunu onlara peehh diyerek gülüp geçiştirdiğimiz anlarda ki gibi işte…
egoist davranmıyorum.
haklısın tamam çıkıp ortalıklarda nara atalım da demiyorum
ama kaçmayalım istiyorum.. çünkü bize hiç kimse bir şey yapamaz artık. Biz çok badireler atlattık. Artık o tür kavramlar taşıyacak ve yaşayacak konumda da durumda da değiliz yarim.. burada zaten ne söylemek ve neler yaşamak gerektiğini ne istediğimi çok iyi biliyorsun.
Konuştuğumuzda haklısın diyorsun ama gene de bi faaliyet içinde olmamanı anlamıyorum.
Ama inanıyorum ki bu satırlardan sonra değişecek her şey. Çünkü o kadar istikrarlı ve heyecanlı yazıyorum ki bu mektup bütün olumsuzlukların sonu ve sende bir değişimin kalkınacağı kanaatindeyim…
Bak yarim,biz bu yolda yıllardır tek gönül, tek yürek olarak,arada sekmelerin, kırgınlıkların yaşandığı bir ilişkinin,çoğu zaman düz, bazen patika, bazen koşar adım bazen adi yürüyüşte bu yolda yürüyoruz..
Bizim bu patika yolda ayaklarımız bazen de öyle bi hale geldiki, yüreğimizin bile bir ucu nasırlaştı. Bu nasıra ise kader diye adlandırdığım bu mektup ya krem olacak, yada bu nasırı kökünden koparacak.
sen benimle bu yola çıktın..sevdin ve bize bir yol çizdin. Hayatımı,açımı,çerçevemi değiştirdin.
Önümü açtın,Aşkı,sevgiyi,sevmeyi,sevilmeyi,tutkuyu,özlemi daha da ileri giderek sevişmeyi bile senle öğrendim senle gördüm tatmamışlığı..
sende tattım.görmediğim ,beklide ömrüm boyunca göremeyeceğim şeyler bunlar..
sonrasın da ise aradan yıllar geçmesine rağmen, aşktan esinlenen kıskanmanın korkunç büyüsü gölge düşürdü üstümüze.
Öyle bi şeyki aklım,fikrim,zihnim,anım,saniyem,salisem her şeyim sensin… Kendimi alamıyorum.
Her şeye karşı dimdik durduk halende öyleyiz..Bize yapılan dış etkenlerin yaptığı ve yapmış olduğu,başarısız olduklarında ise yıpratmaya çalıştığı, ilerlediğimiz bu yolda bölünebilme özerkliğini ve düşüncelerini bile çiğnedik ezdik geçtik. Bize hiçbir güç engel değil birlikteliğini, gösterdik bize karşı duranlara… mağlub ettik yendik onları.
İşte tam konunun özüne giriyorum.. hiçbir şeye yenilmemişken bizi mağlup etmeye çalışan şey içimdeki kıskançlığım..
kıskançlığım öyle bi ranttaki kendimi frenleyemiyorum. kalbini kırmaktan ve sonrasında üzülmekten bile korkmaz halde, aklım fikrim gözüm döner hale geldim. Bazen bu rantta havlu atıyorum,
Diyorum ki kıskanmayım mı… Ama yapamıyorum. Kıskanmasam sevgimin ve bana duyulan hissin azalacağı fikride beni mağlub ediyor. Bunu da sana anlatamıyorum. Ve Bu durumdan muzdalip im..
Kendimi tenkit ettiğim zamanlarda iyi oluyorum ama bu çok uzun bi müddet sürmüyor
Ki şimdi asıl önemli olan şey ise artık kıskanmanın ölçüsünü bulmamdır. Neden böyle olmam ise bambaşka boyutta.. üzülüyoruz deyip geçiştirelim…
Bu mektubum da ki en önemli nokta ise bu.
Belki okurken canının sıkılmasına sebep olacak kadar detaylı anlattığım bu mektup çok şeyin değişeceği inancını an ve an bende tetiklemekte..
bunu bilmeni isterim
Ben şahsımın ve senin birbirine üstünlüğü olmaması kanaatiyle, inceden inceye düşünerek, bünyemin bedenimin psikolojimin ve idealimin bu olduğu istikrarıyla karşında değil yanında olmak istiyorum
bu ilişkinin boyutunu gidişini değiştirmek için buradayım.
Tek bir düşünce hissine kapılmadan hiçbir satırı tekrar etmeden bu mektubu bir dönüm olarak kabul ederek,bulunduğumuz bu yolda yürümek değil, koşma hissine kapılarak, istiyorsan seviyorsan iyi bir başlangıcın iyi bir hayatın heyecanı içinde samimiyetine güvenerek yavaş yavaş her şeyi düzelteceğine tüm kalbim ve inancımla, telefonun ucunda saate aldırmadan,vakit geçirmeden, düşüncelerini, oluru, olmazı pekiştirerek izah etmen, yada tek kelime etmeden bunun bir dönüm olacağı fikriyle mesajını değil, acil telefonunu bekliyorum yarim….
İLHAMİ KALE