kuran'daki "başörtüsü" ayetlerinden biri:
nur suresi 31.ayet:
"Mü’min kadınlara da söyle, gözlerini haramdan sakınsınlar, ırzlarını korusunlar. Yüz ve el gibi görünen kısımlar müstesna, zînet yerlerini göstermesinler. Başörtülerini ta yakalarının üzerine kadar salsınlar."...
belki başörtüsü kullanan kadınlara bunu okuyanlar daha saygılı olurlar..onlar bu giysiyi allah’ın emrettiği için giyiyorlar.. ve dışlayanların vay haline!
YORUMLAR
daha kat edecek çooook yolumuz var.. Bizim kitabımız kuran-ı Kerim deyip de k sini bile bilmeyenler konuşuyor.. Haklısın dostum haklısın... Diğer yorumlar da çok güzel..Ama, ama hep aynı yara hep aynı acı...Bunun üzerine de şiir yazılır ,yazı yazılır,roman yazılır ama yine bizden başka kimse okumaz.. Bürokrat,Avukat ve üst kademeli olup da (sözüm meclisten dışarı) insan olamayanlara Ecdadımızın nadide insanlarından Yavuz Sultan Selim'in şu sözünü hatırlatıyorum:Mevsimi gelince dalından,zamanı gelince mevkiiden olmak mukadder..Saygılar
YA GÜLMEK Mİ GEREK AĞLAMAK MI GECEN TVNİN BİRİNDE İKİ RESİM BİRİ GÜYA BAŞÖRTÜSÜ DİĞERİ TÜRBANMIŞ. BİRİ DE KALMIŞ YENİ BİR PEYGAMBER GELDİ DE HABERİMİZ Mİ YOK DİYOR.TÖVBE ESTAĞFİRULLAH.
YA BIRAKIN İNANANLARI RENCİDE ETMEYİ. DÜNYANIN NERESİNDE BÖYLE BİR KOMİKLİK... LAİKLİKSE DİN İLE İNANÇ ÖZGÜRSE EY LAİKLER! SAVUNUN OZAMAN İNANÇ ÖZGÜRLÜĞÜNÜ...ÇEKİN ELİNİZİ MODERNLİK DİYEREK BACIMIN ÖRTÜSÜNDEN. AVRUPAYI ÖRNEK ALIYORSUNUZ YA HANGİSİNDE YASAK BAŞÖRTÜSÜ.. BACIM OKUMAK İÇİN AVRUPAYA GİDİYOR. NE HABERR. LAİK VE AVRUPALI KARDEŞLERİM...
Şİmdi bazıları buradan, örtülerini yakalarının üzerine salsınlar kısmından "aha işte başınızı örtün demiyor" diye de sonuç çıkartabiliyor:))
Herhalde yakaların üstüne salınacak olan örtüyü, hemen boyundan aşağı başlatıyorlar,baş kısmı açık, ama boyundan yakaların üstüne salınmış olacak örtü?
Buna da ciddi ciddi inanıp, başkalarının da inanmasını bekliyorlar üstelik yeni bir keşifte bulunmışlar gibi.>)
Doğrusu elbetteki "başı örten örtünün" yakanın üzerine salınması şeklinde olacak..
Hatırlatmanız için teşekkürler, saygılar...