- 773 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ŞİMDİ
Bazen bir gün önce yaptıklarımı düşünüp kızıyorum kendime.Bu da bir deneyim diyemiyorum.Çünkü kendimi belirli bir seviyede görüyorum.Birşeyleri aştığımı biliyorum.Ve birşeyleri aşacağımın da farkındayım.Niçin bu hatayı yaptım,niçin sabredemedim?Ya da neden tepkim adrenaline esir oldu diye sinirleniyorum.Kendi kendime yargılıyorum kendimi.Hayır,karşımdaki insanın bunda bir rolü olamaz.Diğerlerinin ne oldukları ya da ne tür bir hatalar zincirinin içinde oldukları önemli değil.Benim yaptırımlarımın üzerinde kimin etkisi olabilir ki?Ancak esinlenebilirim...Örnek aldığım insanlar olabilir.Geriye kalan tamamen benim zekamın,yeteneklerimin ve nereden geldikleri tam olarak belli olamayan,bilinmez kodlarla kişiselleşmiş genlerimin,duygularımın ve seçimlerimle oluşturduğum kokteylin ürünüdür.
Kızdığım insanlar olabilir.Bunların bazılarını hayatımda da isteyebilirim.Yoksunlukları zor da gelebilir.Fakat benim konumumdaki bir insanın bu zaaflara yenilmesi kabul edilemez.Gerektiği yerde,kim olursa olsun karşımdaki;çık hayatımdan diyebilmeliyim.Ya da duracağın yeri bil.Bu kişi ebeveynlerimden birisi de olabilir,sevgilim de,en iyi arkadaşım da,çocuğum da...Bir sınırlaması yok.Çünkü sınırlamalar sona yolculuğu başlatır.
Korunmaya muhtaç bir çocuk gibi bağımlı olduğum günlerim oldu şimdi utançla andığım...Belki beni büyüttüler.Belki o yaşadıklarım sayesinde yeni bir bakış açısı aradım.Günler,geceler boyunca bana neden böyle davrandıklarını düşündüm.Daha doğrusu buna neden izin verdiğimi...Değersiz hissettim.Beni değersiz hissettirebilecek tek kişinin ben olduğumu öğrendim en sonunda.Başka birisinin yaptığı hiç bir hareket ya da söz beni etkileyemezdi.Bunun farkına vardım.
Bazen küçücük bir gül mutluluğa boğabilir beni.Bazen de bir kamyon gülün bir etkisi olamaz.İzlediğim bir yol var da diyemem.Çünkü doğru bildiklerim her gün değişebilir.Bugün bir başkasını sevebilirim.Yarın çok daha fazla aşık olabileceğim birisiyle kaçabilirim.Bunun bir teminatı yok ve bu son derece doğal.Aksi aptallık olurdu değil mi?Çünkü aşk yemin tanımaz...Aşkın dili,dini ve kuralları yoktur.Tıpkı benim gibi...
YORUMLAR
Peri Tozu.
Çok sıkıntılıydı...
Belki garip gelecek ama terkedilmeyi tercih ederim.
Terketmek çok sıkıntılı bir şey...