- 791 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
AY DA İKİ YÜZLÜ
İki yüzlü insanoğlu ! Hepimizde aynı değil miyiz ? Kim iki yüzlü değilim diyorsa aynaya bakıp bir daha cevabını kontrol etsin. Hayat öyle bir şey ki herkes iki yüzlü . Bence önemli olan iki yüzlü olmak değil , iki yüzün en güzel yüzünü göstermek . Ay’ında iki yüzü vardır. Herkes aydınlık yüzünü görür . Ve mutlu olur aydınlık yüzü gördüğünde. İnsanlarda aydınlık yüzlerini göstermeli ve karanlık yüzünü bilinçaltına atıp bir daha çıkarmamalı. Unutmalı geçmişi. Mazi demeli geçmişe. Aydınlık günlere yürümeli . Hayatı sevmeli ;çünkü Allah nimeti vermiş , hadi kulum istediğin gibi kullan ama unutma ki sonucu var demiştir. İstersek aydınlık yüzümüzü göstermeliyiz. Mevlana amca ne demiş : "Ya olduğun gibi görün ya göründüğün gibi ol. " o zaman ikisinden birini yapmalıyız. Ne de olsa hangisini yaparsak yapalım yine eksik yanımız kalacak . Çünkü insanlar her zaman hatalarımızı ön plana çıkarır, bardağın hep boş yanına bakar. Ne zaman insanlar bu huylarından vazgeçerlerse işte o zaman biz eksiklerimizden kurtulur ve hayatımızı her yönüyle yaşarız. Hayatınızı tam yaşamanız dileğiyle(!)
YORUMLAR
çok güzel bir yazı...Rabbim ikiyizlü insanlardan uzak etsin cümlemizi...