ÇİVİ
Masum değildim.. Hep haklı bende değildim.. Ama hiç bir zaman da, haksızlığı kabullenmedim.. Sadece kandime yapılanı değil, başkalarına yapılan haksızlığı kabullenemedim.. Ben hiç haksızlık yapmadım sanki, yapmadım değil, kendi yaptığım haksızlıkları da kabullenemedim..
Melek değilim.. Herkesin şeytanları vardır biraz.. Sorun onların olması da değil, sorun insanların onlara ne kadar uydukları..
Çok sorun var, çok.. Anlatmakla baş olacak değil.. Ama hayat onlarla başa çıkmamızda bize yardımcı olacak kadar adilede değil.. Her koyun kendi bacağından asılır.. Evet her koyun kendi bacağından asılmalı.. Başkasının bacağından zaten asılamaz ki..
Sorunlar çözülmeli, ama zaman buna bazen hiç müsait değil.. Zaman bu, hem zamanın hiç zamanı olmuyor ki.. İnsanlara veriyor olancasını..
İnsanlar harcamaya müsait, zamanıda ceplerinde ki, paralar gibi harcıyorlar.. İnsanları da, ceplerinde ki, paralar kadar harcıyorlar.. Her kes buluyor kullanacak birilerini.. Önce tanıyorlar, kullanma klavuzunu okur gibi, sonra kullanıyorlar sanki kullanmak onlara hak gibi..
Hiç bir kul diğerine verilmiş bir mal, bir mülk değil.. Herkesin hayatı vadesi kendine, herkesin günahı, vebali, sevabıda kendine.. Ama alıyorlar işte, günahını da, vebalinide.. Borç alır gibi.. Ödemenin kolay olduğunu sandıkları apaçık belli..
Varsa bu dünyanın gerçekten çakısı, çivisi, oda gevşekdikce, gevşiyor çıkınca biter işi..
..eser..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.