YORUMLAR
Sayın Hocam,
Muhteşem yazı dizinizi, eksiksiz ve hiç sıkılmadan okudum. Her biri ,diğerinden daha güzel ve daha sürükleyiciydi. Tam çocuk ,yine kendisini kurtaramadı , ne olacak sonu, derken , birden ümitler yeşerterek, durumu değiştirdiniz. Son, herkesi mutlu ederek geldi. Ama ,gerçek hayatlar da zaten böyle değil midir?
Hocam, yine hastane ve tedavilerle uğraşacaksınız. İyi ki Saygıdeğer Eşiniz yanınızda ve desteğinizde. Sabırla tedavinizi bitirmenizi, iyileşerek, yine aramızda olmanızı ,gönülden temenni ediyorum.
Saygılarımla Hocam.
çok güzeldi...
hani sinemada sevdiğiniz bir filmin bitiminde bir soluklanırsınızya...
doyuma ulaşmışsınızdır...
haz almışsınızdır...
ve bittiği için birazda hüzün vardır...
hepsini yaşattınız....
emeğinize yüreğinize sağlık...
selamlar...
Kemnur
Kemnur
AYSE 09
saygılarımlasınız
Kemnur
Değerli Arkadaşım.
Bir arkadaşımın tavsiyesiyle girmiş olduğum Edebiyat Defteri adlı bu sitede en eski ve en vefalı arkadaşlarımın başında sen geliyorsun. Günlerdir birbir,imizin yazdıklarını okuyoruz ve birlikte çok şeyler paylaştık bu güne kadar...Bundan sonra da paylaşacağız inşallah.
Dilerim her şey gönlünce olur. Diler,im bir gün bu emeklerinin karşılığını televizyonlarımızda dizi film olarak da seyrederiz. Ama her şeyden önemlisi senin sağlığın. Tam anlamıyla sağlığına kavuştuğunda inşallah yeni bölümlerle, yeni yazılarınla yine aramızda olursun.
Seni çok seviyoruz. Kendine iyi bak...Allah'a emanet ol.
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
:-(((
Of çektim çok üzüldüm...
yoruldum şu an. onun için ayrıca yorum hakkımı kullanarak yorum yazacağım....
Kemnur
Vay be ilk siz yazmaya, ben okumaya başladığım günü hatırlıyorum. günler nasılda çabucak geçti. Hey gidi günler hey. O zaman tabi gençtik değil mi Kemal Bey nereden bilecektik Paşazadenin bu kadar tutulan bir dizi olacağını ve 5 sezondur devam edeceğini.
Bu sözleri budan beş yıl sonra yazacağıma şimdi yazayım dedim,
Ama gerçekten de hey gidi günler hey ne çabuk yaklaşık 4 ay geçti. Azminize ve başarınıza hayranım tebrikler. İnşallah dizi olarak da izlerim ve ben bu dizi çevrilmeden önce okumuştum ve ben senaristini tanıyorum diye havamı atarım
Hatta bana bir rol bile ayarlayın lütfen bakın ben çok yetenekliyim.
Gözlerinizin tedavisine baktırın lütfen tedavi esnasında da hiç bir şey okuyup yazmayın hatta leptopunuzu ortalıktan kaldırın.
Çok geçmiş olsun kendinize çok ama çok iyi bakın sizi tanımaktan onur, şeref, mutluluk her ne varsa duydum.
Sevgiler ve saygılar gönderiyorum size yürek dolusu
Hayat bu kimin gidip kalacağı belli olmaz
HOŞÇA VE SAĞLIKLA KALIN
Kemnur
Kemal amcacım..., çok güzel bir seri oldu, dizide de aynı başarıyı mutlaka yakalayacak! Emeğine, kalemine, yüreğine sağlık, merakla okudum hep, tabi bu arada sen de gözlerini çok yordun. Tedavilerini ve istirahatlarini ihmal etme ki sağlığın yerinde olsun hep ve biz de bu güzel yazılardan mahrum kalmayalım canım amcacım...Çok selamlarımla...