Sizofren Asik
Varligin sadece kabul edemeyisim yoklugunu....
Bi garibim bugünlerde midemde acayip agrilar,icimdeki sesi dinlemek istemiyorum..
Neyin savasini veriyorum anlamadim,icimdeki umut ,icimdeki gayret ,icimdeki istek,savasa dönüsmüs artik, SAVASANDA BEN,KARSIMA CIKANDA, sadece kendimin oldugu bi ikilemdeyim..
Eskisi gibi degil kalem,eskisi gibi degil yürek...bazen daha acimasiz bazen daha vurdumduymaz,bazen daha ASK a yakin, bazen daha kendinde bazen en uzaktaki kendisinde....Eskisi gibi degil yürek,eskisi gibi saglam,eskisi gibi ne istedigini bilen degil..eskisi gibi BEN olsam degil..
Icimde degilsin ki SEN i cekip cikarayim,aliskanliksin ama icimde degilsin,icimde degildin..Peki nasil oldunda basardin yakmayi,sanki görmezden gelebiliyorum..``SEN KAL ASK ,BEN GIDERIM BURALARDAN SABAH OLMADAN``..Asi bir bas kaldiris degildi bu,sessiz sedasiz bir kacamakta degil..
Icime dogru haykiramiyorum artik ,Ne olur dinle!! Dinlese bitecekti cümleler,tükenecekti kelimeler..Artik ne YANGINI olacakti KIRMIZININ ne de CESARETI YESILIN..Sadece MAVININ DERINLIGI vardi...Sadece sessizlik ve havadaki herseye karismis birkac kelime...
Hani sen Denizsin ya ,hani ben de Ucurum..Iste sonsuzlukta kesisiriz belki ne dersin...Sonsuzum olurmusun....Öyle uzaktan öyle dokunmadan hep yanmda kalirmisin..Birak hayat teget gecsin herseyi Bize...Sen benim Sonsuza giden DOGRU´m olurmusun...
Cevap verme ! soru sormadim ki,sadece SONSUZUM SEN´sin dedim....
Seni Seviyorum Diyorum,yalan mi söylüyorum...Hem varsin hem yok,yok etmeye calisiyorum seni...dagittikca cogaliyorsun,cogaldikca yeniliyorum...yalnizligim artiyo...gözlerimi sadece sonsuz dalgalara acmisim...deniz,dalga,gökyüzü,yüregim,sen,..peki ben??
Aklimin gönlümle olan darginligini kaldirmaya calisiyorum...kendime yalan mi söylüyorum yani...Kac kisi var suan ortada...aklim...gönlüm...konusan ben ve kendim...baya kalabalikmisim...hangisi daha derin bilmiyorum....Gönlümün sinirlari yok,aklima hudut cizsem cildirabilir,aynadaki ben kendim degilim....
Yani Sevgili sorun Sen degil Benim sevemeyisim...
YORUMLAR
Ben beğenmedim bu yazıyı, ne anlatmak istediğini de anlamadım malesef...Dağınık ve akıcı değil, sanki içsel bir karmaşayı aktarmışsınız gibi. Ama yinede sonuna kadar okudum, saygılar...
Dolormin
ERKAN ÇELİKOL
Dolormin
Dolormin
ERKAN ÇELİKOL
Dolormin
ERKAN ÇELİKOL
Icimde degilsin ki SEN i cekip cikarayim,aliskanliksin ama icimde degilsin,icimde degildin..Peki nasil oldunda basardin yakmayi,sanki görmezden gelebiliyorum..``SEN KAL ASK ,BEN GIDERIM BURALARDAN SABAH OLMADAN``..Asi bir bas kaldiris degildi bu,sessiz sedasiz bir kacamakta degil..
Çok hoş dizeler okudum...Kutlarım,
Dolormin
balımsultan
Seni Seviyorum Diyorum,yalan mi söylüyorum...Hem varsin hem yok,yok etmeye calisiyorum seni...dagittikca cogaliyorsun,cogaldikca yeniliyorum...yalnizligim artiyo...gözlerimi sadece sonsuz dalgalara acmisim...deniz,dalga,gökyüzü,yüregim,sen,..peki ben??
ben kendimi buldum yazınızın içinde,yeni yazılarınızda buluşmak dileklerimle :)
Arabesk.
Duygular da anlatı da arabesk.
Bütün bu vayvillimli ağlamaları bir kenara bırakıp onunla yaşadığınız mutlu bir "an"ı resmedebiliyor musun, işte en güzel mektup budur.
Bu ağlamaları başkalarına okutmaya hakkınız yok; sizin acı çekmeniz yetmiyor, illa da başkaları da acı çeksin istiyorsunuz.Unutmayınız ki hiçbir sevgili ezik büzük bir adama geri dönmez, onu tekrar kazanmak istiyorsanız dik duracaksınız:)) ( Bu da benden sana tüyo olsun:))
Anlatımın akıcı, sözcük dağarcığı fena değil.
Ama bu ağlak duruş beni rahatsız etti.Sizden cıvıl cıvıl yazılar bekliyorum.
Kimse moralini bozmak için bir şey okumaz .
Bizi alıp düşler ülkesine götürecek ışıltılı öyküler yaz gencim...Sende bu cevher var:))
Hoşça kal güzel insan:))
Dolormin
Arabesk demek,baya bi icten güldüm bu yoruma...birazda yanlis mi aktarmisim yada becerememisim demekki ki,O´nla yasadiginiz mutlu bir an dan bahsetmissiniz,öyle bir yasanmisligin olmadigini da dile getirmeye calistim aslinda...dedim ya biraz sizofren...ayrica bi yankinma falan yok Sairim ya...bi ayrilikta yok...:)) kimse de moralini bozmasin...sevebilen insanlar ayrilinca yürek yakar..ben degil..
tesekkür ettim...yorumana saglik güzel elestirmen...:) simdi bi sert tas daha bekliyorum tüm arabesk duygularimla ;)
Turaç
Cinsiyet demek ki önemliymiş:))
Şimdi lafa nereden başlayacağımı bilemiyorum; de hele bayan mısın erkek mi yeğen:))
Dolormin
Turaç
Aldırmayın siz bana.
Huysuz adamın tekiyim işte.
Güzel güzel , olacak bir şeyler...
Sizde o kumaş var.
Dolormin
:) birseyler olsun diye de yazamam haberiniz ola..:)
Turaç
Bugün bana bir ödül verdiler Dolormincim, ödülü gören sevgilim:
"Aaaa çok ciksmiş." dedi.
Ne demek istemiş olabilir ki? Anlayamadım valla:))
Dolormin
Turaç
Muhabbetiniz çok güzel, güngörmüş bir insan olduğunuz belli.
Daha başka paylaşım ve sohbetlerde buluşmak dileğiyle
hoşça kalın güzel bayan:))
Sizinle tanıştığıma çok memnun oldum, ruhça yükseldim.
Sağ olun.
Hoşça kalın.
Dolormin
muhabbetle...
Turaç
Dolormin
samimiyetinizi aldim kabul ettim o zaman..;)