- 3347 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
19 Mayıs Güneşi…
Biz bir ölür bin diriliriz, 19 Mayıs güneşine tutunarak…
Güneşimizi karartamazsınız, kara bulutlar olup gerilseniz de aramıza güneşimizden vazgeçiremezsiniz bizi, soğutamazsınız, aydınlığımıza engel olamazsınız. Çamurla sıvayamazsınız güneşimizi, tarihe gömdük sanırsınız belki ama yüreğimizden çıkartamazsınız Cumhuriyeti ve Atatürk’ü. Yaşatamazsınız da insanlığı karanlıklarda, solduramazsınız umutlarımızı, boyayamazsınız siyahlara, kara çarşaflara saramazsınız. Kararmış bahtınızla umut olamazsınız geleceğe, karanlıktan gelir karanlığa gömülürsünüz ancak. Güneşin ışıltısına karalar çalamazsınız, söndüremezsiniz ateşini, koparamazsınız umuda açan çiçeklerini, patlatamazsınız hain tuzaklarla bombalar gibi, aydınlarımıza ve aydınlığımıza ulaşamazsınız ne kadar bildik sansanız da kendinizi, tarihini bilmeyenler bilemezler geleceklerini, kula kulluk ettiremezsiniz gençliğimizi, biz bir ölür bin geliriz genlerimizde vardır asalet ve muhtaç olduğumuz kuvvet. Kandıramazsınız bizi tavuklar gibi, ampuller yakıp güneş diye yutturamazsınız, yutmuş görünüp yutamayanlar gibi…
19 Mayıslarda doğduk biz karanlıkları yırtarak, atalarımızdan en büyük mirastır bu vatan, hainlerden, düşmanlardan kurtararak, her ne kadar sahip çıkmış görünüp, tuzaklar kurup, işbirlikçi edinip, yok edeceğini düşünüp, takiyyeler yaparak kutlar gibi olsanız da sırıtarak, biz biliyoruz kimlerin yoldaş, kimlerin kalleş olduğunu, her doğan güneşle gerçek yüzlerinizi saklasanız da karartarak, biz öğreniyoruz dostu düşmanı sabır taşını da çatlatarak… Sanmayın ki; biz ölürüz. Sanmayın ki; yok oluruz. Sanmayın ki; biz tükeniriz. Biz bir ölür bin diriliriz, 19 Mayıs güneşine tutunarak…
Tüm vatanseverlerimizin ve de gençlerimizin 19 Mayıs Genlik ve Spor Bayramını yürekten kutluyorum.
YORUMLAR
Çok teşekkürler ediyorum, kesinlikle daha fazla yürekli ve daha fazla sesi çıkan bir toplum olmak zorundayız, oynanan emperyal oyunlara karşı daha fazla gözü açık, daha fazla Kurtuluş Savaşı ruhuyla hareket etmeliyiz. Sesimizi tüm dünyaya duyurmalıyız...
Saygı ve selamlarımla...