- 461 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
mahkemedeyız sıbel...
10mayıs persembe sabahı saat 9da gecmıs sevdamla mahkem vardı.. suclu olarak yargılanıyordum... .bursa adlıyesı hıc bır zaman benım için bu kadar gözumde büyümemıstı.. bu kadar soguk ve bukadarda anlamlı gelmemıstı gözume.. sucum mala zarar vermek .. .. ( mal burda cok sevgılı eskıkayınpederım oluyor sanırım) ıkı tehdıt... neyle tehdıt etmıssem onu bende bılmıyorum... avukatımın dedıgıne göre 50 sayfalık ıddanamem varmıs.. güldüm kendıme .... 5o sayfalık olay olmusum en azından hayatımda ... durusma gununu beklemek ayrı dertmıs.. mahkememden kımseye haber vermedım.. avukatıma bıle:) gercı onuda nıye tutmussam... aılem gelse sıbelın aılesıyle yuzlesecek.. belkıde yıne agır laflar söylenecekti... durma mahalle kadınları gırgırıyesı gıbı cümbüşhane bır mahkeme ortamı yaşa.. iyisimi benden baska kımse gelmesın durusmaya ... ben durusayım sucumla ve sevdamla...
aslı suclar mahkemesı .. 3.kat 6cı mahkeme salonu.. süper bır hakım amcam ve daracık bır mahkeme salonu.. gözumde buyutmusum dedım kendıme mahkemeyı.. bu ne böyle dedım ılkkoul sınıf ortamı kadar bır salon belkıde okadar bıle yoktu.. sıbelı görmek cezaların en agırını alsam bıle guzeldı o an... sucumu bılmıyordum.. ama tüm sucları o an kabul etmek ıstedım.. hatta dısarıda varsa agır cezalıklar o sucları bıle uzerıme alabılırdım o an.. ben sıbelı gördum ya.. ve sevdamın mahkemesındeyım ya ... en agır ceza ölüm bıle olsa razıyım kabul edesım var... ben yaptım dıyesım var... ve hala benı mahkemeye versede cocukluk ve cocuksu sevdam ve düşman gıbı bana baksada hatta bakamasada gözlerı gözlerimle çakısacak dıye aklı gıtsede sevıyordum hala... ıddanameller okundugu sıra bırkac söz duyabıldım sadece aldatmısım hakaret etmısım ve usulsuz agır ıfadelerde bulunmusum.. ah ogun kulaklarım sagır olmasaydı .. duyamamaya basladım.. yuksek tansıyonumdan dolayı kulaklarım sagırlasmıstı... nedesem neye ıtıraz etsem anlayamaz hale dusmustum... arada sadece hakım amca gülüyor yenı kavramlar ögrenmıs daha neler ögrenıcez dıyordu... ben de gülüyordum .. belkıde ıslemedıgım seyler yuzunden ceza alıcam ama nedense rahatlık vardı uzerımde .. çözemedım kendımı.. dilimide çözemedım... konusamadım.. zaten konussaam babası olur olmaz ıddalarını daha da arttıracak ortamı gerecekti. ... sessızlık sükutttu.. sessızlıgım avukatımdı.. dilsiz bır avukat olmustum kendıme... ve sıbele her bakısımda ne hakım duydum nede ıddda nede yalancı sahıt... hatta annesını bıle duymadım..benı sucluyordu rahatsız etmısım evlerıne bırseyler yapmısım gıbı cumleler kuruyordu oysakı aslında sadece babasıda annesıde ve sıbelde ve ordakılerde benım SEVDAMI ASIYORLARDI .. HER KELİMELERINDE SIBELE OLAN ASKIMI İPE BAGLAYIP SALLIYORLARDI... ACABA SADECE BENIM SUCUMMU VARDI SIBEL HIC SUCLU DEGILMIYDI NEDEN BENI ASIYORLARDI YADA BENI ASTIKLARINDA KELIMELERDEN OLUSAN O DARAGACIN DA SIBELIDE ASTIKLARININ FARKINDAMIYDILAR... YADA EN AZINDAN SIBEL KENDININDE BENIMLE BIRLIKTE SALLANDIGINNIN NEKADAR FARKINDAYDI YADA YADA YOKSA SIBELMI ALIYORDU EN COK HAZZI ZEVKI.. .. DURUSMA ERTELENDI TEKRAR ASILACAGIM TARIHE DEK GÖRUSMEK UZERE DEDI HAKIM.. VE BEN SUCLUYUM ASLINDA HAKIM BEY DIYEMEDIM ...SEVIYORUM VE SEVGIM OLDUGU SURECE SUC ISLEYECEGIM............
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.