- 700 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
VATAN SAĞ OLSUN
Şu An anlatmak istediklerim bazı insanlara tesir etmeyebilir. Bu sözlerim ancak ben öldükten sonra onlara tesir edecektir...
İki gözüm vatan hudut’larında sinsice yatan bir mayın’dan kör olmuş…
Olsun; Vatan’a kurban olsun…
Anası iki göz evde oğluna bakar olmuş, bakan yatan olmuş…
Olsun, vatan’a ömrü feda olsun…
Annemin dizinde oturan kalemim durdu,,, Vatanın gözyaşlarına kurban oldu..
Olsun, gözyaşları vatana sesim olsun…
Artık kalemimin ucu değemeyecek anneme, sevgilime yazılar yazamayacağım...
Yerine yanlışlarımı doğrularımı insanların gözlerinin içine bakarak da anlatamayacağım…
Dursun sevdiklerim gözyaşlarımda…
Olsun, dün anlaşılmayan vatan’a aşkım bugün 19 dokuzuncu mayında son bulsun…
Tamam, her şeyim vatanımın olsun, olsunda ya kalemlerim… Ben kalemsiz yazamam ki, zalimlere sesimi yükseltemem ki, haksızlığı görmemezlikten gelemem ki… Susmasını iyi bilen toplumun düşüncelerini yüreklendiremem ki…
Olsun, vatanımın bayrağı dalgalansın… Dalgalansın ki, ileriye emin adımlarla yürüsün…
Yürek sesimde;
Vatan sağ olsun…
Gençler sağ olsun…
Şehitler sağ olsun…
Gaziler sağ olsun
Bayrağımız marşlarla yürüsün göklere, ayla-yıldıza yeter ki, canım vatana kurban olsun..
Elbet TÜRKİYE 19 mayıs’da gerçekleri bir gün anlayacak, gençler gürleyecek… biliyorum, onlar benim gözlerim.,, Elbet görecekler bir gün gerçekleri… yürüyecek hatta kabir kabir anıtlara, nice 19 sevdalarıyla...
Alper TUNGA KARAKOÇ
YORUMLAR
Can dost, ben su an okudum yazınızı.Geç kalmışlığıma, atlamış olmama oyle cok utandım ki nasil ifade etsem kendimi bilemedim.Siz de ne buyuk bır yürek var ki Vatan sağ olsun diyorsunuz.Ayakta alkışlıyorum inanın yazınızı da, yüksek karakterli duruşunuzu da.Gönül gözünüz hiç kapanmamış sizin bizden farkınız ve gücünüz bundan.Güzel yüreğinizin, sihirli bır değnekle dokunulmuş gibi bır anda çok buyuk mutluluklarla dolmasini ve kuş gibi hafif hissetmesini, onunuzde duran kendi yarattiginiz engellerin kapılarından da bır çırpıda geçmenizi temenni ederim.
Sevgim ve duam her daim sizinle can dost.
GC7
canım benimm bidene hemşerim ben bunu nasıl kaçırdım... burda seslendirme yokmuydu bunu tonlamalarıyla vurgulamalarıyla can kardeşimin sesinden dinlemek isterdim... yürek sesini kalemini insanlığını yani toplamda çarpımda bölümde çıkarmada seni seviyorum ...sevgilerle kal..